ده‌ها شهید مدافع حرم داریم که سرشان مظلومانه از تن جدا شده است

  • سیاسی
  • دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۰
    کد خبر :111580

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اسلام و انقلاب از یک جبهه و دو جبهه مورد تهدید نیست. جنگ احزاب مدرن نسبت به انقلاب اسلامی طراحی شده و دشمن آنچه را می توانسته انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر یزد با پاسداشت فرا رسیدن ماه محرم گفت: حضرت امام حسین(ع) عصاره همه خوبی ها و ارزش های پسندیده است. خداوند اهل بیت(علیهم السلام) را قرار داد تا ما راه را گم نکنیم و در این میان سیدالشهدا(ع) در نقطه ای ایستاده است که آثار وجود گرانقدرش همه عالمیان را مورد لطف و عنایت قرار داه است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور افزود: در دوران اخیر هم ما نیازمند مجاهدت برای حفظ اسلام عزیز هستیم و از این لحاظ امام حسین(ع) یک الگو است. اسلام و انقلاب از یک جبهه و دو جبهه مورد تهدید نیست. جنگ احزاب مدرن نسبت به انقلاب اسلامی طراحی شده و دشمن آنچه را میتوانسته انجام داده است. این جا است که حرکت و آرمان، روش و منش حسین(ع) به کار میآید و نسخه شفا بخش این وجود نازنین است.

وی بیان داشت: مشاهده می‌کنیم در جبهه مقابل امام حسین(ع) همه دشمنان دین خدا، دنیا پرستان، علاقه مندان به کانون های ثروت و قدرت و غافلان جاهل صف کشیده اند. هجمه یزیدیان، هجمه دشمنان خدا برای حسین(ع) قابل تحمل بود، غفلت جاهلان قابل تحمل بود اما به نظر بنده دو گروه دل ایشان را بیشتر از بقیه خون کردند، یکی خواص و دیگرانی که از در نصیحت ولی زمان خود درآمدند.

غیب پرور اعلام کرد: آنچه که باید مورد مداقه قرار گیرد این است که افراد با نصیحتهای بی خاصیت و دلسوزی هایی که امت را به نتیجه نمیرساند بیش از دیگران خون به دل حسین(ع) کردند. امروز هم با چنین چیزهایی مواجه هستیم. در زمان جنگ هم همین بود، خیلی ها امام(ره) را به حساب خودشان نصیحت می کردند.

وی با اشاره به گذشت و رشد معنوی مردم ایران اسلامی گفت: در استانی مانند استان ولایتمدار یزد قریب به سه هزار و نهصد شهید تقدیم انقلاب شد. بنده سلحشوری رزمندگان یزدی را در عملیات مختلف مانند عملیات خیبر به یاد دارم. اینها دلیلی هستند بر این مدعا که این مردم امامشان را رها نکردند و ایستادند. هر چند حسین بی علی(ع) مانند پدر بزرگوارش شهید عدالت شد و هر چند داغ ایشان و اسارت اهل بیت ایشان تا قیامت التیام نمی یابد. اما حسین(ع) کار خودش را انجام داد و این خط مبارک کماکان ادامه دارد. چرا که شهدای ما نیز در آستان ایشان زانو زدند و تلمذ کردند.

غیب پرور عنوان کرد: خداوند عالم شهید حججی را بالا برد اما ما دهها رزمنده مدافع حرم داریم که پیکرشان باز نگشته است، دهها شهید مدافع حرم داریم که سرشان مظلومانه از تن جدا شده است. در هر شهر و استانی صدها نفر ملتمسانه خواهان اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم هستند این ها مایه افتخار امام زمان(عج) هستند.

وی بیان داشت: حسین ابن علی و خون ایشان و راز و رمز حرکت ایشان باعث تبلور رزمندگانی شد که ۴۰ سال است که پا به پای امامشان آمدند. عزت اسلام مربوط به این ها است، حیات اسلام را اینها رقم زدند. اخلاص آن ها در اوج گمنامی و بی هیاهویی باعث بقای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد گفت: در مجموعه سپاه همه ما سربازیم و آمده ایم برای انقلاب اسلامی هزینه شویم، قرارمان این نیست که آلوده زخارف دنیا شویم، لذا اگر یک نفر جابجا شود در واقع سنگری که در آن خدمت می کند جا به جا شده است.

وی با تقدیر از سردار اکبر فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد بیان داشت: سردار فتوحی برادری مومن، متعهد، انقلابی و پاک است که چیزی برای خودش نخواسته است. ایشان ۴۰ سال در پرتو انقلاب اسلامی و زیر خیمه ولایت بندگی خدا را کرده است. همچنین سردار فتح الله جمیری از امروز این سنگر مهم را تحویل می گیرد. ایشان نیز در کارنامه خودش موفقیت های بسیاری ثبت کرده و در استان های مختلف کشور خدمت کرده است و بنده با افتخار شهادت می دهم سردار جمیری سربازی از سربازان رهبر انقلاب هستند.

غیب پرور در پایان تاکید کرد: دفاع از انقلاب اسلامی شب و روز نمی شناسد و سوز و گداز می خواهد. لذا امیدوارم با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران یزد سپاه الغدیر بتواند رسالت انقلابی خود را به درستی به انجام برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید