شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت ۲ گواهینامه بین‎المللی شد

    کد خبر :111514

شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت ۲ گواهینامه بین‎المللی شد.

به گزارش بازتاب به نقل از شرکت ملی نفتکش، موسسه رده‎بندیا DNV.GLز موسسات معتبر و بزرگ عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC ) و صدور ۲ گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مُهر تایید زد.

این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریم‎ها توسط موسسه رده‎بندیDNV.GL مورد ممیزی خارجی دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرارگرفت که در پایان این ممیزی و در حداقل بازه‎ زمانی تعیین شده از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه ‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)) و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت ‎محیط‎زیست (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) شد.

طراحی دقیق و بسیار عالی سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‎محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامه‎ها و … از جمله مواردی است که در طی این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL نروژ قرار گرفت.

گفتنی است شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) پیش از این نیز موفق به اخذ سند انطباق (DOC) براساس ISM Code از سوی موسسات رده‎بندیDNV.GL و آسیا شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید