بازگشت خانم بازیگر پس از 20سال به تئاتر

    کد خبر :111307

اکرم محمدی پس از 20 سال دوری از تئاتر، بازیگر نمایش “خورشیدهای همیشه” به کارگردانی بهاره رهنما می‌شود.

اکرم محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که فعالیت هنری خود را در سال 64 با بازی در نمایش “خسیس” آغاز کرد، پس از وقفه‌ای طولانی با نمایش “خورشیدهای همیشه” به کارگردانی بهاره رهنما دوباره به صحنه تئاتر باز خواهد گشت. او در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره حضور دوباره خود در تئاتر گفت: با توجه به شرایط تلویزیون و سینما ترجیح دادم در نمایشی ایفای نقش کنم. ضمن آنکه “خورشیدهای همیشه” اثری بسیار زیبا است که به واقعه کربلا می‌پردازد و مخصوص ایامی است که اکنون در آن حضور داریم و این مسئله دلیل حضورم در این اثر نمایشی شد.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه حدود 20 سال از آخرین تئاتری که در آن بازی کرده‌ام، گذشته است، اضافه کرد: “خورشیدهای همیشه” روایت عاشقانه بانوان از آن دوره تاریخی است و من نقش ام‌البنین را در این اثر نمایشی ایفا می‌کنم.

نمایش “خورشیدهای همیشه” به نویسندگی بهاره رهنما، علی رادی و زهرا اسماعیل‌زاده و کارگردانی بهاره رهنما، با بازی بهاره رهنما و اکرم محمدی از 13 مهر ماه ساعت 21:30 در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: امیرخسرو عباسی، سرپرست نویسندگان: بهاره رهنما، موسیقی: فربد یزدانفر و لیدا باقری، مشاور کارگردان: امیر اسانی، ترانه‌سرا: پوریا خرمایی، مجری‌ طرح: لیلا جعفری، طراح‌ صحنه: الهام حیدری، طراح لباس: توکتم رضایی و طراح پوستر و بروشور: علی رادی.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که مدت زمان اجرای آن یک ساعت است را از سایت تیوال تهیه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید