جدیدترین اخبار
3 مهر 1396 ساعت 12:15 بازتاب تی وی کد خبر :111270

شهروند خشمگین ایرانی، بی‌ام‌و سری ۷ خود را مقابل موزه BMW به آتش کشید

هادی پورمحسنی شهروند ایرانی-ایتالیایی مقیم آلمان، خودروی بی‌ام‌و خود را در اعتراض به مشکلات خدمات پس از فروش، در برابر موزه‌ی این شرکت به آتش کشید.

برای آشنایی بیشتر با هادی پورمحسنی همین کافی است بدانید که وی سابقه‌ی طولانی در نابود کردن خودروهای بی‌ام‌و در اعتراض به شرایط فروش و خدمات پس از فروش این شرکت دارد. پورمحسنی پیش از این در سال ۲۰۱۳، بی‌ام‌و M6 خود را با تبر و پتک در مقابل نمایشگاه خودروی فرانکفورت نابود کرد. این تاجر ایرانی خودروی M6 خود را تعمیر و مجددا در مقابل محل نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۱۴ نابود کرد. پورمحسنی مشکل سر و صدا و عملکرد بد جعبه‌دنده‌ی خودرو را علت نارضایتی و در نتیجه نابود کردن خودرو عنوان کرده بود.

پورمحسنی همچنین در سال ۲۰۱۵ و این بار نیز در برابر نمایشگاه خودروی فرانکفورت، یک دستگاه بی‌ام‌و Z3 را به آتش کشید. این تاجر ایرانی به تازگی نیز در آخرین اقدام خود یک دستگاه بی‌ام‌و سری ۷ را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و در شهر مونیخ به آتش کشید تا پیام اعتراض خود را به مسئولان بی‌ام‌و واضح‌تر برساند.

هادی پورمحسنی بی‌ام‌و سری ۷ نسل چهار (۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸) را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و پارک کرد و با به آتش کشیدن کابین، خودرو را در دقایقی اندک نابود کرد. وی هم‌چنین در کنار خودرو تابلویی به دست داشت که عبارت «بخش خدمات بی‌ام‌و دروغ‌گو است، رشوه می‌گیرد و کلاهبرداری می‌کند» روی آن درج شده بود.

مشکل پورمحسنی با برند بی‌ام‌و از نقص فنی و سر و صدا در کابین M6 شروع شده بود. جایی که هیچ یک از مراکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در ایتالیا این موضوع را نقص فنی ندانستند و مرکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در مونیخ نیز به اعتراض‌های پورمحسنی رسیدگی نکرد.

در نتیجه این شهروند مقیم ایتالیا تصمیم به نابودی خودروی خود در رویداد مهم نمایشگاه خودرو فرانکفورت گرفت و مجددا همان خودرو را در دیگر رویداد مهم جهانی و در شهر ژنو نابود کرد. اما نکته‌ی جالب توجه در این بین، عدم توجه بی‌ام‌و به رفتار‌های پورمحسنی و نادیده گرفتن وی است. با این حال نابودی خودروهای مطرح بی‌ام‌و در رویداد‌های مهم، ضربه‌ی بزرگی به اعتبار این خودروساز مطرح جهانی خواهد زد.

اما سوال بزرگی در این بین وجود دارد. پورمحسنی پس از تجربه‌ی تلخ ابتدایی خود با بی‌ام‌و چرا همچنان به استفاده از این برند و محصولات آن اصرار دارد؟!

Ad

Ad

روی خط خبر

  • بعیدی نژاد: استنا ایمپرو امروز رفع توقیف شد
  • ترامپ درباره احتمال دیدار با روحانی: ببینیم چه می‌شود
  • پیش‌بینی منابع اسرائیلی: نتانیاهو بار دیگر نخست‌وزیر می‌شود
  • جهانگیری: بودجه سال ۹۹ کل کشور باید بر اساس طرح اصلاحات ساختاری بودجه تدوین شود
  • ایران، از بیروت تا بغداد و صنعا؛ تهران چگونه در حال افزایش نفوذ خود در سراسر منطقه خاورمیانه است؟
  • روایت نیویورک تایمز از نگرانی ترامپ درباره حمله به ایران: ترجیح پنتاگون حمله به یک قایق‌ موشک‌انداز ایرانی در دریای عمان بود
  • تورم همچنان در مدار افزایش؛ نرخ تورم شهریور ۴۲.۷ درصد شد
  • امیدواری هند به کاهش قیمت نفت
  • خودروسازان انگلیس در مورد برگزیت بدون توافق تجاری هشدار دادند
  • ظریف: ابتکار “صلح هرمز” آقای روحانی برای ایران بسیار جدی است
  • بقایی و مشایی به زندان برنگشته اند
  • پژمانفر، نماینده مجلس: مخالفت هیات رئیسه مجلس با انتشار عمومی آرای نمایندگان
  • الحاق ۲ بانک اروپایی به اینستکس
  • چارچوب اخذ «جریمه دیرکرد» تسهیلات بانکی مشخص شد
  • قیمت خودرو در بازار امروز دوشنبه اول مهر ۹۸
  • لو رفتن لیست اکران فیلم‌‌ها، تا زمستان ۹۸
  • تمجید کارگردان فیلم «زد» از سینمای ایران
  • طرح روحانی منطقه را نجات می‌دهد؟
  • آثار ون‌گوگ پس از فروش ممنوع‌الخروج شدند
  • دبیر جایزه جلال آل‌احمد منصوب شد
  • فیلم جدید نوه چارلی چاپلین
  • مکرون: شانس دیدار ترامپ و روحانی از زمان حمله به تأسیسات نفتی عربستان، افزایش نیافته
  • چرا شجریان ماندگار است؟
  • قیمت دلار در اولین روز پاییز ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان
  • تلویزیون دربی را سانسور کرد
  • رئیس اتحادیه خودرو: افرادی که در اردیبهشت به قصد سود، خودرو خریدند، با ۴۵ درصد ضرر این بازار را ترک کردند
  • کمپوست تولید شده از سوی سازمان مدیریت پسماند مجوزهای لازم را اخذ کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: انگلیس به جای متهم کردن ایران، فروش سلاح به عربستان را متوقف کند
  • معاینه فنی به شرط پرداخت عوارض/ انتقاد از طرح های بدون پشتوانه
  • رئیس‌جمهور برای سفر به نیویورک تردید داشت