جدیدترین اخبار
۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵ روی خط خبر کد خبر :111270

شهروند خشمگین ایرانی، بی‌ام‌و سری ۷ خود را مقابل موزه BMW به آتش کشید

هادی پورمحسنی شهروند ایرانی-ایتالیایی مقیم آلمان، خودروی بی‌ام‌و خود را در اعتراض به مشکلات خدمات پس از فروش، در برابر موزه‌ی این شرکت به آتش کشید.

برای آشنایی بیشتر با هادی پورمحسنی همین کافی است بدانید که وی سابقه‌ی طولانی در نابود کردن خودروهای بی‌ام‌و در اعتراض به شرایط فروش و خدمات پس از فروش این شرکت دارد. پورمحسنی پیش از این در سال ۲۰۱۳، بی‌ام‌و M6 خود را با تبر و پتک در مقابل نمایشگاه خودروی فرانکفورت نابود کرد. این تاجر ایرانی خودروی M6 خود را تعمیر و مجددا در مقابل محل نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۱۴ نابود کرد. پورمحسنی مشکل سر و صدا و عملکرد بد جعبه‌دنده‌ی خودرو را علت نارضایتی و در نتیجه نابود کردن خودرو عنوان کرده بود.

پورمحسنی همچنین در سال ۲۰۱۵ و این بار نیز در برابر نمایشگاه خودروی فرانکفورت، یک دستگاه بی‌ام‌و Z3 را به آتش کشید. این تاجر ایرانی به تازگی نیز در آخرین اقدام خود یک دستگاه بی‌ام‌و سری ۷ را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و در شهر مونیخ به آتش کشید تا پیام اعتراض خود را به مسئولان بی‌ام‌و واضح‌تر برساند.

هادی پورمحسنی بی‌ام‌و سری ۷ نسل چهار (۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸) را در برابر موزه‌ی بی‌ام‌و پارک کرد و با به آتش کشیدن کابین، خودرو را در دقایقی اندک نابود کرد. وی هم‌چنین در کنار خودرو تابلویی به دست داشت که عبارت «بخش خدمات بی‌ام‌و دروغ‌گو است، رشوه می‌گیرد و کلاهبرداری می‌کند» روی آن درج شده بود.

مشکل پورمحسنی با برند بی‌ام‌و از نقص فنی و سر و صدا در کابین M6 شروع شده بود. جایی که هیچ یک از مراکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در ایتالیا این موضوع را نقص فنی ندانستند و مرکز خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در مونیخ نیز به اعتراض‌های پورمحسنی رسیدگی نکرد.

در نتیجه این شهروند مقیم ایتالیا تصمیم به نابودی خودروی خود در رویداد مهم نمایشگاه خودرو فرانکفورت گرفت و مجددا همان خودرو را در دیگر رویداد مهم جهانی و در شهر ژنو نابود کرد. اما نکته‌ی جالب توجه در این بین، عدم توجه بی‌ام‌و به رفتار‌های پورمحسنی و نادیده گرفتن وی است. با این حال نابودی خودروهای مطرح بی‌ام‌و در رویداد‌های مهم، ضربه‌ی بزرگی به اعتبار این خودروساز مطرح جهانی خواهد زد.

اما سوال بزرگی در این بین وجود دارد. پورمحسنی پس از تجربه‌ی تلخ ابتدایی خود با بی‌ام‌و چرا همچنان به استفاده از این برند و محصولات آن اصرار دارد؟!

مطالب مرتبط

روی خط خبر

  • کلیدی ترین نکات تغذیه ای برای تمرینات قدرتی
  • مهمترین دلایلی که مانع بچه دار شدن شما می شود!
  • روحانیت وارد کسب و کار و تجارت امور پزشکی نشود
  • فقط ۱۵درصد آزمایشگاه‌های کشور آزمایش‌های ژنتیک انجام می‌دهند
  • نسل جدید تبلت‌های مقاوم سامسونگ در آستانه ورود به بازار
  • آزمایش مدل جدید رادیوی ۵G توسط کوالکام
  • مک‌مینی هنوز تولید می‌شود!
  • چرا رسانه‌ها در مورد کسپرسکی صحبت می‌کنند؟ چه اتفاقی رخ داده است؟
  • ماجرای جنگ کوالکام و اپل در چین چیست؟
  • چگونه از صحت زمین و ویلاهای تبلیغاتی مطلع شویم؟
  • معافیت خودروهای برقی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده
  • چه زبان‌هایی در دنیای آنلاین زنده می‌مانند؟
  • نامه اعتراض ظریف به موگرینی درباره اظهارات ترامپ و نقض برجام
  • اوج هنر شهرسازی در ژاپن/عکس
  • پاسخ دفتر معاون اول رییس جمهور به فضاسازی علیه میزان اشتغال ایجاد شده در سال جاری
  • پوتین در سفر به تهران چه مسائلی را قصد دارد طرح کند؟ / روس ها چگونه روابط خود را با ایران و اسرائیل تنظیم می کنند؟
  • خرس گرفتار در گیلانغرب سالم به زیستگاهش بازگشت
  • انفجارهای پی‌درپی در ساختمان مسکونی خیابان دماوند
  • ایرانی‌ها ۱۵۳ میلیارد تومان صدقه دادند/ صندوق‌های خیابانی از رونق افتاد
  • کپی آیفون X اپل هم آمد + تصاویر
  • پیشنهادی به فرزند آیت الله هاشمی: نگذارید تفکر «آخوندی» در شهرداری حاکم شود!
  • بنزین وارداتی استاندارد است؟
  • رضایی: حضور آمریکا در رقه شعبده بازی بیش نیست
  • نادر سلیمانی با «کارآگاه نجار» میهمان خانه کودکان ایرانی
  • جمشید مشایخی در بیمارستان بستری شد
  • شمارش معکوس: حیدرالعبادی به ایران پشت خواهد کرد!؟
  • تذکر به وزیر دادگستری درباره مقابله با کودک آزاری
  • آژانس، اجازه بازرسی از مراکز نظامی ایران را ندارد
  • ساختمان و خودرو ناموس مدیران دولتی شده است
  • وعده توخالی کاهش نرخ کارمزدهای بورس