راهپیمایی نمادین 72 غواص دست بسته در پایتخت

    کد خبر :111115

روز دوشنبه سوم مهرماه، همزمان با چهارم محرم برای گرامیداشت یاد شهدای غواص، کاروان غواصان دست بسته از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب اسلامی حرکت کرده و عزاداری می کنند.

داود براتی مسئول هیئت خانواده های شهدا و ایثارگران با بیان اینکه متاسفانه جنایات گسترده ای در سال های دفاع مقدس به خصوص در عملیات کربلای چهار توسط صدام و هم دستی آمریکا صورت گرفت، اظهار کرد: کشتار دسته جمعی غواصان دست بسته یکی از این جنایت ها بود از این رو روز دوشنبه سوم مهرماه، همزمان با چهارم محرم برای گرامیداشت یاد شهدای غواص، کاروان غواصان دست بسته از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب اسلامی حرکت کرده و عزاداری می کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم برگزار می شود و حرکتی نمادین از مظلومیت شهدای غواص است، ادامه داد: راهپیمایی نمادین ساعت 15 از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب و با شعار از امام حسین تا انقلاب برگزار می شود.

وی افزود:گروه دمام زنی برای اولین بار و برای مظلومیت شهدای غواص با لباس غواصی در جلوی این کاروان 72 نفره دمام خواهند زد.

براتی گفت:این راهپیمایی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، صدا و سیما و سپاه 27 محمد رسوال الله(ص) انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید