بازیگر مطرح هالیوودی با ببر هم بازی می شود

    کد خبر :110959

«بدوی‌ها» فیلم تازه نیکلاس کیج، یک اکشن تریلر است که شباهت چندانی به محصولات این ژانر پربیننده نخواهد داشت. پل پاول، مدیر بدل‌کاری فیلم‌های اکشن سینما، پس از چند دستیاری کارگردانی با بدوی‌ها، به جمع کارگردانان سینما می‌پیوندد. او اولین ساخته سینمایی خود را براساس فیلمنامه‌ای از ریچارد لیدر می‌سازد.

کیج در کار جدید سینمایی خود، در قالب کاراکتری به نام فرانک والش ظاهر می‌شود. او یک حقه‌باز قدیمی و سابقه‌دار بازی‌های سودآور است. در کنار آن، والش به کار قاچاق حیوانات کمیاب هم مشغول است. پیدا کردن تعدادی از این حیوانات قاچاق، والش را به کشور یونان می‌رساند. در جریان حمل یک ببر کمیاب و خطرناک، والش با ریچارد لوفر، همسفر می‌شود. لوفر یک آدم‌کش حرفه‌ای است که دستی هم در سیاست دارد. همراهی این سه در یک سفر دریایی، ماجراهای پیش‌بینی‌نشده‌ای را به دنبال دارد که خط اصلی داستان فیلم را جلو می‌برد.

هزینه تولید بدوی‌ها، حدود 70 میلیون دلار برآورد شده و در کنار دو بازیگر اصلی فیلم، تعداد زیادی حیوانات کمیاب هم در داستان آن حضور دارند. نیک پاول به ورایتی گفته پیدا کردن این حیوانات، او و همکارانش را مدت زیادی درگیر کرده است. قرار است چند متخصص کار با حیوانات، گروه سازنده فیلم را همراهی کنند. کلید فیلمبرداری بدوی‌ها، ماه آینده در پورتوریکو زده می‌شود. سازندگان فیلم روی تنوع لوکیشن‌ها و چشم‌اندازهای جذاب تاکید خاصی دارند.

به گفته کیج، تا قبل از این در کمتر فیلم سینمایی شاهد حضور پررنگ حیوانات بوده‌ایم، اما آنها در بدوی‌ها نقش بسیار مهمی دارند و حضورشان در حد و اندازه بازیگران است.

در بخش بسیار زیادی از فیلم، من با یک ببر بازی دارم و او نقش مقابل مرا بازی می‌کند! این هم نوع تازه‌ای از تجربه بازیگری به حساب می‌آید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید