فوری؛ بمباران مناطق مرزی کردستان عراق توسط ایران /سردار آسودی: حمله ایران به کردستان عراق کذب و شیطنت رسانه های غربی است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۱
    کد خبر :110946

خبرگزاری آناتولی ادعا کرد ایران روستاهای مرزی کردستان عراق را بمباران کرد.

همچنین خبرگزاری دویچه وله گزارش داده است: اقلیم کردستان عراق، مرتضی عبادی سرکنسول ایران در اربیل را به دلیل حملات توپخانه‌ای ایران به خاک اقلیم احضار کرد.

در همین راستا کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرده که ایران باید بمباران مناطق مرزی را متوقف کند.

برخی خبرها هم می گویند سپاه پاسداران از اجرای آتش سنگین توپخانه در مرزهای غربی کشور (در قالب یک رزمایش) و نزدیک مرزهای کردستان عراق خبر داده است.

سردار آسودی: حمله ایران به کردستان عراق کذب و شیطنت رسانه های غربی است

در همین راستا مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران حمله ایران به عراق را تکذیب کرده و گفت: انتشار چنین اخباری شیطنت رسانه های غربی برای به حاشیه بردن رزمایش سپاه بوده است که امیدواریم رسانه های داخلی در بازی رسانه ای آنها شرکت نکنند.

سردار محمدعلی آسودی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص شایعه حمله ایران به کردستان عراق که در رسانه ها منتشر شد اظهار داشت: همه می دانند رزمایش امنیتی محرم در غرب کشور در حال برگزاری است.

 

به گزارش نامه نیوز، مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: جدول رزمایش های کشور مشخص است و بر اساس این زمانبندی در حال حاضر نیروی زمینی سپاه در حال اجرای رزمایش در غرب کشور است.

 

وی همچنین حمله ایران به عراق را تکذیب کرده و تاکید کرد: انتشار چنین اخباری شیطنت رسانه های غربی برای به حاشیه بردن رزمایش سپاه بوده است که امیدواریم رسانه های داخلی در بازی رسانه ای آنها شرکت نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید