توییتر لایت ؛ مناسب برای سرعت پایین اینترنت

    کد خبر :110800

توییتر به منظور فراگیر شدن استفاده همه کاربران حتی در کشورهایی با سرعت اینترنت بسیار پایین، به‌صورت آزمایشی اپلیکیشن توییتر لایت را در کشور فیلیپین راه اندازی کرده است.

به گزارش بازتاب، به نقل از وب سایت phonearena، توییتر در حال اجرای آزمایشی یک نسخه جدید از اپلیکیشن توییتر در سیستم عامل گوشی‌های اندرویدی است و قصد دارد به منظور گسترش استفاده از این شبکه اجتماعی توسط همه کاربران در تمام کشورهای جهان، نسخه توییتر لایت را راه اندازی کند تا حتی مردم در کشورهایی که اینترنت گوشی همراه بسیار گران و یا کند است هم بتوانند به توییتر دسترسی یافته و مطالب خود را به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن به تازگی در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قرار گرفته و قابل دسترسی است. البته به دلیل آنکه توییتر در حال اجرای آزمایشی این اپلیکیشن است، در حال حاضر “توییتر لایت” تنها در کشور فیلیپین که قیمت اینترنت همراه (دیتا) گران و کم سرعت است، در حال اجراست.

شرکت توییتر همزمان با اجرای آزمایشی توییتر لایت، به دنبال توسعه این اپلیکیشن و ارائه آن در بازار کشورهای دیگر است.

اپلیکیشن توییتر لایت یک ویژگی منحصر بفرد دارد که موجب می شود کمترین حجم و سرعت اینترنت استفاده شود و این ویژگی قابلیت data saver است که تنها در زمانی که فعال‌سازی شود، تصاویر و ویدیوها را نگهداری و سیو می‌کند و در غیر این صورت، این اپلیکیشن بدون آپلود و حفظ تصاویر و ویدئوها کار می‌کند تا کاربر بتواند با کمترین سرعت و حجم اینترنت، پیام ها و محتوای خود را به اشتراک بگذارد و بدین ترتیب از طریق این شبکه اجتماعی با جهان اطراف خود ارتباط برقرار کند.

حجم دانلود و نصب این اپلیکیشن جدید، تنها ۳ گیگابایت است بنابراین کاربران برای نصب آن نیز نیازی به حافظه داخلی زیادی در گوشی همراه خود نخواهند داشت.

همانطور که می‌دانیم برخلاف بسیاری از کشورهای شرق آسیا که از سرعت بالای اینترنت برخوردار هستند، کشور فیلیپین دارای سرعت اینترنت پایینی است و طبق رده بندی های سرعت اینترنت کشورهای مختلف جهان در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶، پایین ترین رتبه ها را به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن فعلا در کشور فیلیپین بصورت رایگان از فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قابل دسترسی و دانلود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید