فرمانده انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد:

کلاهبرداری ۲۷ میلیارد تومانی یک زن در جاجرم با فروش سکه تقلبی

    کد خبر :110100

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: کارمند یکی از ادارات شهرستان جاجرم با فروش سکه‌های تقلبی ۲۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرد.
سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه فردی با هویت نامعلوم با مراجعه به طلافروشی‌های سطح استان اقدام به توزیع سکه‌های ربع بهار آزادی تقلبی می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش نامه نیوز، این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها مشخص شد متهم خانمی میان‌سال است که با این ترفند اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

وی با اعلام اینکه مأموران بعد از اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی متهمه شدند، تصریح کرد: متهمه که کارمند یکی از ادارات شهرستان جاجرم بوده به همراه ۱۴ قطعه ربع بهار آزادی تقلبی دربسته بندی‌های مختلف در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده متهمه به کلاهبرداری ۲۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از طریق فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های سطح استان اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمه بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: چشمان تیزبین پلیس استان اجازه جولان را به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد و با هرگونه کلاهبرداری نیز به‌شدت برخورد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید