بازدید دوره‌ای آتش نشانان از مدارس پایتخت

    کد خبر :109965

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و ماه محرم، سازمان آتش نشانی به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی و ارتقای ایمنی بازدیدهای دوره‌ای را از مدارس وهیئت‌های عزاداری انجام می‌دهد.

سید جلال ملکی با بیان اینکه موضوع ایمنی مدارس از ۲۰ شهریور آغاز شد، افزود: در راستای کنترل ایمنی مدارس بازدیدهایی انجام شد و محیط‌های پیرامونی مدارس، انبار‌ها و مهم‌تر از همه موتورخانه‌ها بررسی شدند و نسبت به شارژ کپسول‌های آتش نشانی ویژه اطفای حریق اقدام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این طرح تا ۲۰ مهر ادامه دارد و به همین منظور تمامی مدارس تهران ایمن سازی می‌شوند.

وی عنوان کرد:‌ اگر کارشناسان آتش نشانی در زمان مقرر به مدارس مراجعه نکنند، مسئولان و مدیران مدارس می‌توانند موضوع را به سازمان آتش نشانی گزارش دهند تا اقدامات لازم برای بازدید از مدارس انجام شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: کارشناسان آتش نشانی تا پایان سال تحصیلی جدید در هر مدرسه به صورت کلاس به کلاس آموزش‌های لازم را به دانش آموزان می‌دهند.

وی بیان کرد:‌از امروز ۲۵۰ تیم آتش نشانی(125 تیم در شیفت صبح و 125 تیم در شیفت عصر) در معابر و مدارس بزرگ تهران مسقر می‌شوند و وضعیت ایمنی آن‌ها را کنترل می‌کنند.

ملکی با اشاره به احتمال وقوع آتش سوزی در هیئت‌های مذهبی اظهار داشت:‌ با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم‌های عزاداری از مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی و از مکان‌ها و موقعیت‌های در معرض خطر آتش سوزی همچون آشپزخانه‌ها و غیره بازدیدهای دوره‌ای انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان بیان کرد:‌ نیروهای آتش نشانی در روز‌های پایانی دهه اول محرم به صورت گسترده در سطح شهر مستقر می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید