ارزانترین شاسی‌بلند ولوو با نام Xc40 به ایران خواهد آمد

    کد خبر :109836

جدیدترین شاسی بلند ولوو همزمان با بازارهای جهانی به ایران می آید. شرکت خودروسازی ولوو که پیش از این از ورود جدیدترین و البته ارزانترین شاسی بلند خود یعنی xc40 به بازار خبر داده بود، این محصول جدید را همزمان با عرضه در بازارهای جهانی روانه بازار ایران می کند.

شرکت عرضه کننده در ایران همزمان با رونمایی و شروع عرضه جدیدترین کراس اوور ولوو در دنیا از عرضه آن در ایران خبر داد. Xc40 کوچکترین و جمع و جور ترین کراس اوور ولوو است که با قیمت 250 میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید.

این شرکت ، پیش از این فروش پنج مدل پر مخاطب ولوو در ایران را آغاز کرده بود و حال همزمان با ورود جدیدترین مدل ولوو به بازار با در نظر گرفتن شرایط تعداد محدودی از این کراس اوور، ایمن و پیشرفته را آغاز کرده است.

مدیر عامل این شرکت با تاکید بر اینکه سواری های ولوو از این پس بنا بر نیاز و درخواست مشتری تولید و وارد کشور خواهد شد گفت: برای این کار مشتری باید سفارش ساخت خودرو را به نماینده هیکو در ایران ارائه دهد. با پرداخت بخش اندکی از مبلغ قرارداد، پیش ثبت نام خودرو انجام می شود.

وی از ورود و رونمایی اولین xc40ولوو در ایران، در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: ارزانترین suv ولوو با گارانتی این شرکت به ایران خواهد آمد و با ورود خود به بازار خودروهای وارداتی حق انتخابی لوکس برای دوست داران خودروهای اس یو وی به وجود خواهد آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید