عرضه بسته های خدماتی مهرگان توسط مخابرات ایران در قم و مازندران

    کد خبر :109797

شرکت مخابرات ایران برای نخستین بار در کشور بسته های متنوع خدمات ترکیبی با نام مهرگان را در 2استان قم و مازندران ارائه کرد .

شرکت مخابرات ایران ، خدمات( اینترنت و مکالمه) که در جهت جلب نظر و ایجاد رضایتمندی حداکثری برای هموطنان در نظر گرفته شده است در قالب بسته های ویژه و بر اساس سرعت های متنوع طراحی و در 2 استان یاد شده عرضه می شود.
بسته های ترکیبی مذکور با سرعت های متنوع و شامل ترافیک کشوری بیش از 500 سایت پربیننده و ترافیک محلی با مصرف و حجم دلخواه و ترافیک اینترنت بین الملل به میزان 10 گیگ است.
بر اساس این گزارش ، بسته ها شامل استفاده دلخواه به همراه مکالمه داخل استانی، تخفیف در مکالمه های ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به همراه اول است.
مشتریان مخابرات در استان های قم و مازندران می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق 2020 از این بسته ها استفاده کنند .
به گزارش ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار جدول جدید تعرفه‌های پیشنهادی اینترنت، از مردم خواست تا نظرات خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کنند.
وی نوشت: مخابرات ایران روز گذشته طی نامه ای اعلام کرد که بنا دارد تعرفه های جدید را در مهرماه و برای برخی از استان ها به صورت آزمایشی به اجرا درآورد.
آذری با بیان اینکه انتخاب این مدل برای مشترکان اختیاری است، ادامه می دهد: مشترکان می توانند در صورت تمایل از مدل های قبلی بهره گیری کنند، این اقدام مخابرات در راستای بررسی آمادگی شبکه برای ارایه سرویسهای غیرحجمی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: این مدل مصوبه وعده داده شده وزارت ارتباطات نیست و طبیعتا مدل پیشنهادی ما همچنان در حال بررسی است و مطابق وعده در 100 روز اول فعالیت، نهایی و اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: مخابرات ایران بایستی امکان ارایه سرویس ترکیبی مکالمه و داده را برای سایر شرکت های اینترنتی نیز فراهم سازد.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید، این رقم تا پایان سال گذشته 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود.
تلفن های ثابت کشور در بازه زمانی اسفند 1395 تا پایان خردادماه امسال 83 هزار و 690 شماره افزایش داشت.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان خردادماه امسال نیز به 10 میلیون و 281 هزار و 423 رسید، این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید