قاتل ابوالفضل ۱۱ ساله در دادسرا:‌ پشیمانم!

    کد خبر :109758

«از وقتی که دستگیر شدم مدام گریه می‌کنم. پشیمانم و نگران مادرم هستم که به‌خاطر اشتباه من سرزنش می‌شود.»‌

این تازه‌ترین گفته‌های جوان کبوتر بازی است که ۱۷ شهریور‌ماه امسال پسربچه ۱۱ساله‌ای به نام ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه‌شان در جنوب تهران کشاند و او را با بیش از ۵۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

متهم 24ساله كه علي نام دارد پس از اين جنايت با كمك برادرش جسد مقتول را به بيابان‌هاي اتوبان تهران-قم برده و در آنجا رها كردند اما در نهايت 5روز بعد رازشان فاش شد و هر دو دستگير شدند. به‌دنبال اين حادثه رسيدگي به پرونده جوان جنايتكار و برادرش زيرنظر قاضي دشتبان بازپرس جنايي تهران آغاز شد و با دستور وي، علي(جوان جنايتكار) در اختيار پزشكي قانوني قرار گرفت تا سلامت رواني‌اش بررسي شود.

همشهری: اين در حالي است كه پدر و مادر ابوالفضل با مراجعه به دادسراي جنايي تهران براي قاتل پسرشان درخواست قصاص در ملأعام كردند. متهم به قتل روز چهارشنبه گذشته براي تحقيق به دادسراي جنايي تهران منتقل شد. او كه اشك مي‌ريخت و بسيار پشيمان بود به قاضي جنايي گفت: «چون خودم در كودكي قرباني نقشه شيطاني جواني شده بودم، ابوالفضل را كه اكثر روزها تا ديروقت در پارك محله مان بود ربودم و او را به قتل رساندم تا سرنوشتش مانند من نشود و در دام گرگ‌هاي شهر نيفتد اما به عواقب كارم فكر نكردم.

وي ادامه داد: با مادرم كه تلفني صحبت كردم خيلي منقلب شدم و با خود گفتم چرا دست به چنين كار اشتباهي زده‌ام. مادرم با بغض حرف مي‌زد و مي‌دانم كه خيلي غصه مي‌خورد. از طرفي شنيدم كه افرادي پس از اين حادثه به خانه‌مان حمله كرده‌اند. من پشيمانم و به‌خاطر اشتباه من، مادرم و اعضاي ديگر خانواده‌ام در اين وضعيت قرار گرفته‌اند.» به گزارش همشهري، با اظهارات قاتل، او بار ديگر در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت و تحقيقات درخصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید