توضیح اسنپ درباره یک مطلب منتشر شده

    کد خبر :109751

از روز گذشته عنوان بلوار آیت الله کاشانی در نقشه گوگل و به تبع آن در نقشه تمامی سیستم های حمل و نقل آنلاین در کشور تغییر کرده است. با این اتفاق تنها زمینه ساز بروز حواشی فراوانی پیرامون اولین و بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران شده است. از همین رو اسنپ خود را موظف میداند، ضمن تکذیب هگونه دخالتی در مواردی از این دست- توضیحات مقتضی را جهات تنویر افکار عمومی و رسانه ها ارائه دهد.

دلایل تغییر عناوین اماکن در نقشه اسنپ

-گوگل مپ از انواع محصولاتی است که نقشه های متفاوتی از آن تغذیه می کنند. اصلی ترین نقشه های زیر مجموعه گوگل مپ مربوط به سامانه های هوشمند حمل و نقل در دنیا، از جمله اسنپ میشود. در واقع نقشه این سامانه ها خوراک اطلاعات خود را از نقشه گوگل کسب میکنند.

-اسنپ هیچ نقشی در بروز تغییراتی از این دست در نقشه گوگل و نقشه خودش ندارد.

– از آنجایی که نقشه گوگل اطلاعات خود را از طریق جمع سپاری(crowdsourcing ) تهیه می کند،کاربران این وب اجازه و امکان طراحی و اشتراک گذاری در این وب را دارند. بنابراین هر شخص میتواند اامی اماکن مورد دلخواه خود را روی نقشه تغییر دهد.

– تغییر عناوین اماکن مختلف در گوگل مپ موضوع تازه ای نیست و دستکاری در اطلاعات نقشه هر از چند گاهی اتفاق می افتد. قابلیت جمع سپاری در نقشه گوگل زمینه ساز بروز این تغییرات در گوگل مپ و به تبع آن نقشه اسنپ و سایر سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران میشود.

با وجود آنکه تغییرات نقشه گوگل مپ بر تمامی زیرمجموعه های این وب اثرگذار است، اما فراگیری اسنپ در جامعه ایران موجب بروز حساسیت ها و نگرانی های مضاعفی پیرامون این سامانه شده است. اسنپ قدردان حساسیت کاربران نسبت به این سامانه است و تمامی این حساسیت ها را انگیزه ای برای دستیابی به موفقیت های روز افزون خود میداند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید