سامسونگ از تلویزیون های QLED در ایران رونمایی کرد

    کد خبر :109709

شرکت سامسونگ الکترونیکس در روز پنج شنبه ۳۰ شهریورماه طی مراسمی در هتل پارسیان آزادی از تلویزیون های QLED در کنار تلویزیون‌های سامسونگ Premium UHD و سامسونگ UHD 2017 برای بازار ایران رونمایی کرد.

به گزارش بازتاب، شرکت سامسونگ الکترونیکس با همراهی سام سرویس به عنوان نماینده خدمات پس از فروش تلویزیون‌های سامسونگ در ایران در روز پنج شنبه ۳۰ شهریورماه طی مراسی در هتل پارسیان آزادی با حضور مدیران شرکت سامسونگ و اصحاب رسانه از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از جمله تلویزیون های QLED، تلویزیون‌های Premium UHD و تلویزیون‌های UHD 2017 برای بازار ایران رونمایی کرد.

در این مراسم آرین سیف هاشمی، مدیر ارشد بخش لوازم صوتی و تصویری دفتر سامسونگ ایران گفت: سامسونگ به دلیل انگیزه بالا برای تولید محصولات با کیفیت و همراه با ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته تا هفتمین برند با ارزش دنیا شناخته شود. در طی ۱۱ سال گذشته سامسونگ همواره با تولید تلویزیون های منحصر به فرد توانسته تا تجربه بصری با کیفیت و ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد و امسال سامسونگ با تلویزیون های QLED و فناوری‌های پیشرفته از جمله ارائه سطح روشنایی بسیار بهینه و مناسب HDR 1500 برای اولین بار در دنیا به این فرمول رسیده است.

سیف هاشمی ادامه داد: مصرف کنندگان ایرانی استقبال بسیار خوبی از تلویزیون‌های صفحه خمیده دارند و این دسته از تلویزیون‌ها را مخصوص می‌دانند که باعث شده تا سهم بزرگی از بازار در اختیار تلویزیون‌های صفحه خمیده یا صفحه Curve باشد. تلویزیون های QLED شرکت سامسونگ در دو مدل تخت و با صفحه خمیده تولید و در ایران عرضه می‌شوند و طراحی این محصولات بر روی سه موضوع کیفیت تصویر، هوشمندی بیشتر و طراحی مناسب با زندگی روزمره کاربران تمرکز کرده است.

مدیر ارشد بخش لوازم صوتی و تصویر دفتر سامسونگ ایران تاکید کرد: تلویزیون های QLED هوشمند هستند و از ویژگی‌های فارسی بهره می‌برند. کاربران ایرانی به تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن فارسی در سیستم عامل تایزن دسترسی دارند و اپلکیکیشن آیو برای تلویزیون اینترنتی و نرم افزار هم سام برای اتصال کاربران به مرکز خدمات سامسونگ در این تلویزیون‌ها در دسترس هستند.

تولید تلویزیون های QLED در ایران

مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ الکترونیکس در رابطه با تلویزیون های QLED گفت: فناوری تلویزیون های QLED شرکت سامسونگ توسط مهندسان خارجی به مهندسان ایرانی منتقل و این تلویزیون‌ها تولید مهندسان و تخصصان ایرانی با ضمانت شرکت سام سرویس هستند که از بابت بومی سازی تلویزیون های QLED در ایران بسیار خوشحال هستیم.

قنادان افزود: شرکت سام الکترونیک به عنوان شرکتی خصوصی و کاملا ایرانی از سال ۱۳۷۶ اولین خط تولید تلویزیون و مانیتورهای سامسونگ در ایران را راه اندازی کرد که در حال حاضر بزرگترین مجموعه تولید صفحه نمایش در خاورمیانه تلقی می‌شود. گروه الکترونیکی سام در چهار مجموعه باعث اشتغال ۳۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شده است. گروه سام در حال حاضر انواع تلویزیون، مانیتور، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، فریزر و ساید باید ساید را در ایران تولید می‌کند.

ایران هاب عرضه محصولات سامسونگ در خاورمیانه

وی در رابطه با آینده سام الکترونیک در ایران خاطر نشان کرد: گروه سام الکترونیک قصد دارد تا در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تولید و اشتغال، تقویت مهارت‌های تخصص مهندسان ایرانی و چهار چوب‌های دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به راه اندازی خط تولید کولرهای گازی در ایران کند. ما افتخار داریم اعلام کنیم که گروه سام با مذاکره و توافق با مدیران سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی قرار است به عنوان هاب تولیدی در خاورمیانه با نام تجاری سامسونگ را به زودی آغاز کند و تمامی کشورهای خاورمیانه را از محصولات سامسونگ تغذیه کند.

مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ با بیان این که خریداران این محصول خدمات VIP دریافت می‌کنند، گفت: تلویزیون های QLED شرکت سامسونگ با خدمات ویژه شرکت سام سرویس با ۹۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور و خدمات VIP برای خریداران عرضه می‌شود.

تلویزیون‌های سامسونگ پریمیوم

یکی از مهمترین تغییرات بازار تلویزون‌، افزایش تقاضا برای تلویزیون‌های بزرگ بوده است و سامسونگ برای مرتفع کردن این نیاز تلویزیون‌های بالای ۷۰ اینچ در خانواده تلویزیون های QLED و تلویزیون‌های خانواده پریمویم یا همان P UHD را در نظر گرفته است. تلویزیون‌های خانواده P شرکت سامسونگ در سری ۸ با ابعاد ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۲ اینچ برای مدل‌های تخت و با ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچ برای مدل‌های صفحه خمیده در طی چند هفته آینده با ضمانت سام سرویس معرفی می‌‎شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید