بازدید هیئت تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و کشت نیشکر

  • سیاسی
  • شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۸
    کد خبر :109637

رئیس هیئت تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون از بازدید اعضای هیئت متبوعش از شرکت‌های کشت نیشکر و کشت و صنعت کارون خبر داد.

علی اکبری رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون با اشاره به روند تفحص از این شرکت گفت: کار‌گروه‌هایی در هیئت تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و کشت نیشکر تشکیل شده و کارشناسان نیز مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه بازدید از شرکت کشت و صنعت کارون و کشت نیشکر و صنایع جانبی نیز در دستور کار هیئت قرار دارد، اظهار داشت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه هماهنگی‌های لازم برای بازدید از این دو شرکت انجام می‌شود تا اعضای هیئت از نزدیک از این شرکت‌ها بازدید کنند و گزارشی از بازدید میدانی تهیه کنند.

رئیس هیئت تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون با تاکید بر اینکه نامه‌نگاری‌هایی با دستگاه‌های ذیربط برای ارسال گزارشات لازم انجام شده تصریح کرد: در همین راستا قرار است سازمان‌های بازرسی کل کشور، محیط زیست، امور اداری و استخدامی، دیوان محاسبات وزارت جهاد کشاورزی و دیوان عدالت اداری گزارشاتی به هیئت واصل کنند که برخی از این گزارشات به هیئت رسیده است.

اکبری با اشاره به اینکه طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، زمان روند تحقیق و تفحص‌های مجلس 6 ماهه است، اعلام کرد: تاکنون 3 ماه از زمان تفحص از این دو شرکت سپری شد احتمالا تفحص از این دو شرکت تا آذرماه به اتمام می‌رسد و چنانچه نیاز به زمان بیشتری باشد این زمان را تمدید می‌کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با تاکید بر اینکه تاکنون جلساتی را با مسئولان شرکت کشت و صنعت کارون و نیشکر داشته ایم عنوان کرد: در این جلسات اعضای هیئت سوالاتی را مطرح کرده‌اند و قرار شده مسئولان این دو شرکت بر اساس همین سوالات گزارشاتی را به هیئت ارائه دهند.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید