هیچ محدودیتی برای حضور اقشار در جمنا وجود ندارد/ پیگیری عضویت کاندیداهای اصولگرا

  • سیاسی
  • جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۳۴
    کد خبر :109362

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی انقلاب اسلامی،گفت: همه احزاب و گروه‌ها می‌توانند در قشرهای تخصصی ورود کنند و در مجامع جمنا حاضر شوند و از این طریق مسیر حضور در لایه‌های بالاتر جبهه مردمی و تصمیم‌گیری‌ها را طی کنند.

رضا روستا آزاد با اشاره به نشست مشترک کمیته اقشار جمنا گفت: نشست اقشار جبهه مردمی در قالب یک کلاس آموزشی و رفع ابهامات اعضا برگزار و در این نشست ساختار و تشکیلات جبهه مرور شد.

 

دور جدید فعالیت‌‌ها از اول مهرماه

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی انقلاب اسلامی، افزود: انتظارات و روش‌‌های عملی و مبانی فعالیت‌ها مورد بحث قرارگرفت تا بتوانیم از اول مهرماه دوره جدید فعالیت‌ها را سازماندهی کنیم.

او ‌بیان‌کرد: مقرر شد تا به صورت هفتگی پیشرفت کار را رصد کرده تا با هماهنگی دبیران کانون‌های قشری بتوانیم مسیر آینده را هموارتر کنیم.

روستا آزاد با اشاره به انتقادهایی که به جبهه مردمی در زمینه تحت پوشش قرار ندادن همه اقشارمی‌شود، گفت: از دیدگاه کانون‌های قشری می‌توانم بگویم که همه احزاب بدنه تخصصی دارند که این بدنه انواع قشرهای فرهنگیان، دانشگاهیان، کارگران و غیره را پوشش می‌دهد و به دلیل اینکه مجامع کانونی جمنا کاملا باز است، کلیه کسانی که با آرمان‌ها و جهت‌گیری‌ها و راهبردهای جبهه مردمی همراه هستند می‌توانند در بخش مجمع ورود کنند و برای شوراها نامزد شوند و از این طریق نامزد مدیریت شوراها شوند.

او در ادامه با بیان‌ اینکه برای حضور اقشار در جمنا هیچ محدودیتی وجود ندارد،گفت: همه احزاب و گروه‌ها مانند جامعه اسلامی مهندسین، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، جامعه اسلامی کارگران و … می‌توانند در قشرهای تخصصی ورود کنند و در مجامع حاضر شوند و از این طریق مسیر حضور در لایه‌های بالاتر جبهه مردمی و تصمیم‌گیری‌ها را طی کنند.

عضویت کاندیداهای اصولگرا در جمنا

روستا آزاد با اشاره به بحث عضویت کاندیداهای اصولگرا مانند رییسی، قالیباف، در جبهه مردمی، گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم این موضوع پیگیری شده و پیشرفت خوبی هم داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید