سوریه با استفاده از تجربیات ایران، کارخانه داروسازی احداث می کند

    کد خبر :109184

رئیس اتحادیه داروسازان سوریه گفت:سوریه با همکاری و استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران کارخانه داروسازی احداث می کند.

محمود الحسن در گفت و گو با روزنامه تشرین سوریه افزود:اتحادیه داروسازان سوریه با طرف های ایرانی درباره تقویت همکاری های دارویی و بهداشتی توافقنامه هایی امضا کرده است.
وی اضافه کرد: طرف ایرانی آمادگی خود را برای شرکت در نخستین همایش صنایع داروسازی سوریه که روزهای آینده در دمشق برگزار می شود، اعلام کرده است.
الحسن اظهارداشت: اتحادیه داروسازان سوریه، به دعوت طرف ایرانی برای شرکت در نمایشگاه و همایش صنایع داروسازی ایرن (ایران فارما) پاسخ مثبت داد و هیاتی از سوریه در آن شرکت کرد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایران فارما یکی از مهمترین نمایشگاه های علمی دارویی در خاور میانه است و هیات سوری با جدیدترین دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران در صنایع دارویی و پزشکی آشنا شد و از چند کارخانه داروسازی بازدید و با بزرگترین فعالان بخش داروسازی ایران دیدار کرد.
رئیس اتحادیه داروسازان سوریه گفت که این اتحادیه تصمیم دارد کارخانه داروسازی ویژه ای را براساس استانداردهای جهانی و یک انبار دارو را برای کاهش مشکلات شهروندان سوری ایجاد کند و طرف های ایرانی آمادگی خود را برای کمک به ما اعلام کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید