حضور رئیس جمهور در جمع خانواده جان باختگان معدن آزادشهر + فیلم

    کد خبر :10866

رئیس جمهور برای بررسی امدادرسانی به معدنچیان محبوس در معدن زمستان یورت آزادشهر امروز وارد استان گلستان شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در فرودگاه گرگان و در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مردم استان گلستان و شهرستان آزادشهر، گفت: بررسی علل حادثه و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی از اهداف مهم این سفر محسوب می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر شاهد چنین حوادثی در آینده نباشیم.

رئیس‌ جمهور خاطرنشان کرد: در این سفر ضمن بازدید از محل حادثه اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده و نیز وضعیت خانواده‌های داغدیده و خانواده‌هایی که از سرنوشت عزیزان آنها خبری در دست نیست، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر حسن روحانی سپس با حضور در جمع خانواده های حادثه دیدگان معدن آزادشهر گفت : همه مسئولان در هر رده ای در این حادثه مسئول هستیم و باید جبران کنیم و ما باید در برابر خداوند پاسخگو باشیم.

وی خطاب به بازماندگان متوفیان معدن زمستان یورت افزود : می دانم خواسته دل شما عزیزان این است که نگذاریم این حادثه جای دیگر تکرار شود و این وظیفه ماست ،‌ باید نظارت دائمی باشد و مقررات و تجهیزات بگذاریم و اگر مجهز نیستند تعطیل کنیم.

رئیس جمهور افزود : پیگیری حقوق کارگرانی را که در این معدن مصدوم شدند، جان دادند یا سالم ماندند مستقیم برعهده وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می گذارم و هر خانواده ای که مشکلی دارد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئول است مشکلات او را حل کند.

حسن روحانی همچنین گفت: به وزیر مسکن و شهرسازی نیز دستور دادم تیمی را مامور کند که مشکلات مسکن این حادثه دیدگان را دنبال کند.

رئیس جمهور تصریح کرد : فکر نکنید ما یادمان می رود، حادثه معدن در خاطر ما می ماند و آنچه وظیفه ماست انجام می دهیم و از خداوند صبر می خواهم ، می دانم این مسئله با امور مالی قابل جبران نیست لذا از خداوند می خواهم غم شما را جبران کند.

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید