طرح هاي اساسي رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران!

    کد خبر :108094

رئيس ستاد ارتش رژيم اسراييل مدعي شد در صورت درخواست مقامات، طرح هاي اساسي براي حمله به ايران داريم.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل شبکه تلويزيوني الميادين، گادي آيزنکوت رئيس ستاد ارتش رژيم اسراييل گفت: ارتش در صورت درخواست مقامات دولتي، طرح هاي اساسي براي حمله به ايران دارد. درخواست اسراييل براي دور کردن نيروهاي ايراني از سوريه به نفع سوريه و منافع امنيتي اسراييل است.
گادي ايزنکوت رئيس ستاد ارتش اسرائيل همچنين گفت: حزب الله در طول چند سال گذشته تجربياتي در جنگيدن کسب کرد که آن را دستکم نمي گيريم. حزب الله يک «شبه ارتش» است که عناصر و مولفه هاي زيادي از يک ارتش را دارد. حزب الله دشمني است که ما را بيش از هر دشمن ديگري در اطراف مان نگران مي کند. قدرت مهمي در لبنان و قدرت محدودي در سوريه وجود دارد.
ايزنکوت افزود: اين هفته فرمانده ارتش لبنان به پيروزي در قلمون ابراز افتخار و تاکيد کرد اکنون ارتش براي اعمال مسئوليت خود در جنوب اقدام خواهد کرد. گزارش هاي اطلاعاتي ما نشان مي دهد نصرالله همچنان در همه روستاهاي نزديک اسرائيل حضور دارد و در حال تقويت توانايي خود است.
رئيس ستاد ارتش رژيم اسراييل گفت: اگر قرار باشد دشمني را که در درجه اول در منطقه، ما را تهديد مي کند مشخص کنيم، حزب الله را در راس تهديدات قرار خواهيم داد.
ايزنکوت افزود: ما گزارش هاي اطلاعاتي، استحکامات و طرح هاي تهاجمي براي ناکام گذاشتن نفوذ حزب الله به شهرک هاي اسرائيلي داريم. نمي توانم تضمين کنم نفوذي به مرزها و شهرک هاي ما وجود نخواهد داشت.
وي خاطر نشان کرد: در جنگ دوم لبنان نگاه ما به نصرالله به عنوان يک هدف بود و تلاش کرديم او را در اوايل جنگ هدف قرار دهيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید