حمایت پست بانک از طرحهای اقتصادی اشتغالزا در روستاها

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۵۴
    کد خبر :107937

مدیرعامل پست بانک ایران گفت:پست‌بانک ‌ایران از طرح‌های اقتصادی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها حمایت می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، خسرو فرحی در مراسم معارفه تعدادی از مدیران ستادی این بانک افزود: حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی توسط این بانک با توجه به عاملیت منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی، فرصت مناسبی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.
وی به طرح اشتغال فراگیر و تمرکز در زمینه اعتباری و اعطای تسهیلات ارزی به متقاضیان از محل منابع صندوق توسعه ‌ملی اشاره کرد و گفت:باید برای تأمین مالی و اعطای تسهیلات ارزی و ریالی به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی باتوجه به افزایش سرمایه بانک حرکت مؤثری در بانک در سطح ملی و اقتصادی ایجاد کنیم.
فرحی افزود: باید با همفکری و ارائه راهکار مناسب و با برنامه‌ریزی و نظارت با ریسک منطقی در مناطق روستایی و محروم اقدام کنیم.
مدیرعامل پست بانک با تأکید بر نظارت ‌صحیح در همه امور عنوان‌کرد: در حوزه اعتباری باید با‌‌ ساده‌سازی فرآیند پرونده‌های اعتباری از مرحله پذیرش، پرداخت و سیستم گزارش‌گیری درصد احتمال خطا در این حوزه را به حداقل برسانیم.
در این مراسم سیدرحمان حسین پور به‌عنوان رییس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکت‌ها، اکبر غلامی به ‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی، عباس پیرایی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حمید محمدی نیز بعنوان رییس اداره‌کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات بانک معرفی و از زحمات و تلاش‌های مدیران پیشین تجلیل شد.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید