دشمن در برخی موارد “با عملیات روانی در بین خودی‌ها” فتنه می‌کند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸
    کد خبر :107811

عضو مجلس خبرگان گفت: اینگونه نیست که دشمن عملیات فتنه را از طریق نفوذ در جریان‌های مقابل انجام دهد. در بعضی موارد فتنه به وسیله عملیات روانی در خودی‌ها صورت می‎گیرد.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از دستور خود، با تبریک ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتصاب برخی اعضای مجلس خبرگان در این مجمع، ارتحال آیت الله معصومی نماینده 4 دوره مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان را تسلیت گفت و از شخصیت علمی و مبارزاتی وی،‌ تجلیل کرد.

آیت‌الله علم الهدی در ادامه به موضوع «فتنه» پرداخت و گفت: اینگونه نیست که دشمن همیشه عملیات فتنه را از طریق نفوذ در جریان‌های مقابل انجام دهد. در بعضی موارد فتنه به وسیله عملیات روانی در خودی‌ها صورت می‎گیرد مثل اینکه با شایعه سازی مبنی بر تغییر ذائقه مردم نسبت به ارزشها و آرمانهای انقلاب،‌ در بین عناصر انقلابی نسبت به ترویج ارزشهای انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی می‌کند.

وی افزود: دشمن‌ ظهور حرکت‌های غیر ارزشی و مروج فساد را عادی جلوه داده و از برخورد جوانان مؤمن و انقلابی با پدیده ها و مظاهر فساد پیشگیری می‌کند در حالی که این مردم در دوره ستمشاهی با آن همه مظاهر فساد و بی بند و باری ذائقه دینی شان تغییر نکرد و با تکیه بر دین و پشتیبانی مرجعیت دینی و سیاسی حضرت امام راحل و علمای بیدار،‌ انقلاب را به پیروزی رساندند حال چگونه ممکن است با وجود مقام ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفته شود ذائقه مردم در بستر نظام انقلابی عوض شده و ذائقه آنان دیگر تمایلی به دین و ارزشهای دینی ندارد؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دامن زدن به شایعه کاهش مرجعیت اجتماعی روحانیت بود تصریح کرد: مردم همچنان روحانیت را مرجع اجتماعی خود می‌‎داند و معتقد است روحانیت همچنان می‌‌تواند در تمام مسائل اجتماعی و دینی،‌ جایگاه اثر گذار خود را داشته باشد و این از فتنه دشمن است که روحانیت را سوژه عملیات روانی خود قرار داده تا به خیال خام خود از فعالیتها و مجاهدات جامعه روحانیت در تقابل با منکرات شرعی و دفاع در برابر تهاجم به ارزشهای دینی باز دارد و در نتیجه مقام ولایت تنها مانده و عموم هجمه‌ها به ستون خیمه نظام متوجه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید