لاریجانی: اشرار و ضدانقلاب ضربه‌های شدیدی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی خورده‌اند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۲۸
    کد خبر :107450

رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق مرزی آذربایجان غربی و شرقی گفت: اشرار و ضدانقلاب ضربه‌های شدیدی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی خورده‌اند و ارتقای امنیت مرزها یک هشدار به عناصر ضدانقلاب است.
علی لاریجانی در جریان بازدید از مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی گفت: در سایه بیداری و آمادگی رزمندگان سپاه و سایر نیروهای نظامی است که دشمنان انقلاب اسلامی جرات جسارت به مرزهای ایران اسلامی را ندارند.

او گفت: حضور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند گذشته امنیت پایدار را در مرزها برقرار کرده و علاوه بر این رزمندگان سپاه در حوزه‌های مهندسی و ساخت جاده‌ها در ارتفاعات و نقاط صعب‌العبور نیز کارهای خوبی کرده‌اند.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی خوبی در زمینه استقرار نیرو در مرزها صورت گرفته است، افزود: اشرار و ضدانقلاب ضربه‌های شدیدی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی خورده‌اند و ارتقای امنیت مرزها یک هشدار به عناصر ضدانقلاب است. نیروهای نظامی در مرزها همیشه باید هوشیار باشند و رصد لازم در مرزها انجام شود و نباید از انجام این مهم غفلت کرد.
لاریجانی در جریان بازدید مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه، ارمنستان و آذربایجان از پاسگاه‌های مرزی شهیدان و شگفتان و مناطق مرزی تیسه، زرینه، بزتپه، سلیوانا، قلعه زینال تابوتان، منطقه بورآلان، غار سمندران دشت شیبلو و بسیاری دیگر از مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و شرق بازدید کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی همچنین پس از مناطق مرزی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، در مسیر عزیمت خود از تبریز به تهران در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز قرار گرفت. شبستری سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان استانی نیز از علی لاریجانی استقبال و با ایشان دیدار کردند.
لاریجانی همچنین از مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا امین که یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مجتمع‌های گلخانه‌ای کشور است، بازدید کرد. مجتمع گلخانه ای ارس تارلا امین در حدود ۵۰ هکتار مترمربع مساحت دارد و محصولات این گلخانه به کشورهای همسایه صادر می شود.
منبع: ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید