شرط تردد سرویس مدارس درمحدوده طرح زوج و فرد

    کد خبر :107434

قائم مقام حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برچسب سرویس مدارس مجوزی برای ورود به طرح زوج و فرد است و نه طرح ترافیک.

به گزارش برنا ، شهریار افندی زاده روز سه شنبه در آئین رونمایی از برچسب سرویس مدارس در محل فرمانداری با بیان اینکه از ابتدای تیر هماهنگی برای ساماندهی سرویس مدارس انجام شد، افزود: در این راستا رانندگانی که برچسب سرویس مدارس را دریافت کردند تنها حق ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و در صورت ورود به طرح ترافیک جریمه می شوند.

وی با تاکید بر نظارت مستمر نهادهای مسئول دراین زمینه برعملکرد سرویس های مدارس، تصریح کرد: امسال نظارت به شرکت های خصوصی به تاکسیرانی داده شد و در هیچ منطقه ای ناظر نمی تواند مجری باشد و این موجب افزایش نظارت و بهبود آن می شود.

به گفته افندی زاده ارزیابی عملکرد سرویس های مدارس به صورت ماهیانه انجام می شود.

وی بهترین ناظر بر عملکرد سرویس های مدارس را والدین دانش آموزان معرفی و تصریح کرد: والدین می توانند با استفاده تلفن همراه و از طریق کد ویژه راننده (QR) که بر روی برچسب ها تعبیه شده در ارزیابی و نظارت بر عملکرد راننده مشارکت کنند.

افندی زاده به بحث استفاده از اتوبوس مدارس در منطقه 4 و 8 تهران به صورت پایلوت اشاره کرد و گفت: 3 خط برای این منظور در نظر گرفته شده و زمان گذر هر اتوبوس در صبح و عصر 5 دقیقه یکبار خواهد بود.

به گفته وی با اجرای این طرح 62 مدرسه تحت پوشش قرار می گیرند.

افندی زاده خاطر نشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده جابجایی دانش آموزان 100 مدرسه کودکان استثنایی با اتوبوس های ویژه به صورت رایگان انجام می شود.

آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و مدیران شهری در محل فرمانداری تهران برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید