همگام با موج چهارم حوزه اینترنت؛

«ستاره دیجیتال» افتتاح شد

    کد خبر :107238

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران گفت: همگام با موج چهارم حوزه اینترنت و فناوری، شرکت مخابرات ایران نیز با افتتاح ستاره دیجیتال به یک شرکت هوشمند تبدیل می‌شود.

به گزارش  پویا؛ رسول سرائیان با بیان اینکه شرکتهای بزرگ و استارتاپها در بخش صنایع هوشمند سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده‌اند به نحوی که پیشرانهای امواج دیجیتال و صنایع رباتیک روزبه‌روز درحال گسترش و کاهش قیمت هستند، اظهار کرد: جهان هوشمند نتیجه موج چهارم دیجیتال است و دولت، شرکتها و تکنولوژیهای نوین تشکیل دهنده این جهان هوشمند هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: فضای ارتباطی از یک فضای پسیو (غیرفعال) به یک فضای اکتیو در حال تبدیل است و شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به ره‌نگاشت تحول این سؤال را مطرح کرده که چگونه فناوریهای موج چهارم دیجیتال را در مسیر توسعه و تحول شرکت رهنمون سازد.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت پیشرو دیجیتال باید به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل شویم و این همان مسیر نهایی ره‌نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران است.

سرائیان گفت: به این منظور، کمپین آموزشی در شش ماه دوم سال 96 شکل می‌گیرد که موجب تحولی اساسی در حوزه یادگیری فراگیر این شرکت خواهد شد.

مدیر‌عامل مخابرات ایران خاطر‌نشان کرد: توسعه سرمایه انسانی زیربنای موجهای دیجیتال هست که در نهایت تحقق شایسته سالاری، ایجادانگیزه و شناخت بهترینها را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، «ستاره دیجیتال» مجموعه‌ای از پروژه‌های سه ماهه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف مشخص کسب‌وکار است که براساس آن تمام فعالیتهای بخشهای مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد.

بهره‌گیری از فناوریهای نوین، استفاده از بهترین تجربیات بین‌المللی، بیشینه کردن روحیه کارتیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین‌المللی از جمله اصول اجرای پروژه‌های تحول فناوری اطلاعات است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید