تکیه مقتدایی بر صندلی مرحوم هاشمی

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
    کد خبر :107130

سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان قدیم مجلس و با حضور برخی از اعضاء برگزار شد.

این مراسم حدود ساعت 8:30 صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست احمد جنتی و با حضور اعضای هیئت رئیسه شامل هاشمی شاهرودی، موحدی کرمانی دری نجف آبادی و احمد خاتمی آغاز به کار کرد.

اکثریت اعضای مجلس خبرگان رهبری در این جلسه حضور داشتند و جای حسن روحانی که در حال حاضر برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، خالی بود.

در این مراسم یاد و خاطره آیت الله معصومی که چندین دوره نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بوده و چندی قبل دار فانی را وداع گفت، گرامی داشتند.

آیت الله بطحایی که چند روز گذشته به علت کسالت در بستر بیماری بود، در این اجلاسیه حضور پیدا کرد. از جمله حاضران دیگر می توان به کدخدایی عضو شورای نگهبان اشاره کرد.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه نیز در حین سخنرانی احمد جنتی وارد سالن شد و بر روی صندلی شماره 58 نشست.

گفتنی است آیت الله امینی بر روی صندلی شماره 1 مستقر بود و آیت الله مقتدایی بر روی صندلی شماره 11 که پیش از این مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی روی ان می نشست، مستقر بود.

ابراهیم رئیسی نیز که در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده بود، به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در این مراسم حضور داشت و روی صندلی شماره 75 نشسته بود.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات با کمی تاخیر و پس از قرائت قرآن وارد سالن اجلاس شد.

سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم بعدازظهر فردا به کار خود پایان می دهد و اعضای مجلس روز پنجشنبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید