انبار سوسیس و کالباس در آتش سوخت

    کد خبر :106920

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۴ بامداد، آتش سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه در محله حکیمیه، خیابان سازمان آب به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

ملکی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه سازمان به همراه تانکر آب و خودرو تنفسی در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک سوله مسقف به وسعت ۴۰۰ متر بود که به سقف تقسیم شده که یکی از بخش‌ها به انبار نگهداری سوسیس و کالباس، بخشی دیگر به قالب سازی و بخش سوم نیز به آهنگری تبدیل شده بود.

ملکی ادامه داد: زمان حضور آتش نشان ها، این سوله مسقف به طول کامل دچارحریق شده بود و آتش نشان‌ها برای مهار آتش عملیات خود را از چند طرف آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ” خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم در پی نداشت” خاطرنشان کرد: خسارت‌های مالی ایجاد شده در پی این حریق بسیار گسترده بود، اما خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم در پی نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اتمام عملیات آتش نشان‌ها در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: عملیات آتش نشان‌ها در محل این حادثه به اتمام رسیده و کارشناسان به دنبال شناسایی علت حادثه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید