«سد معبر» را عید فطر اکران می‌کنیم

    کد خبر :10678

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما  درباره زمان اکران فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی گفت: پروانه نمایش این اثر سینمایی ۶ اردیبهشت ماه صادر شد و در نظر داریم در عید فطر این فیلم را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به تازگی با هدایت فیلم برای پخش «سد معبر» قرارداد بسته ایم و این هفته این پخش‌کننده تقاضای اکرانِ عید فطر «سد معبر» را به شورای صنفی نمایش می دهد.

کامیار در پایان با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «مرداد» که کارگردانی آن را بر عهده دارد، بیان کرد: این اثر در انتظار پروانه نمایش است و در صورت صدور مجوز سعی می کنیم در مهر ماه آن را اکران کنیم، البته پس از صدور پروانه نمایش به همراه محمود فلاح تهیه‌کننده اثر برای پخش مذاکراتی با پخش کننده ها خواهیم داشت.

حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، نگار عابدی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیری، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، فتح ا… طاهری و محسن کیایی بازیگران اصلی «سد معبر» هستد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید