خروج مخاطبان از کنسرت”هوروش بند”به نشانه اعتراض

    کد خبر :106634

«هوروش بند» به خوانندگی مهدی دارابی شب گذشته از ۴ قطعه جدید در کنسرت خود رونمایی کرد اما به دلیل محدود بودن تعداد قطعات این گروه، ترانه‌هایی تکراری اجرا کرد که خروج تعدادی از مخاطبان از سالن را در پی داشت.

سومین اجرای «هوروش بند» در تهران به همت موسسه آواسازان ققنوس شب گذشته (یکشنبه 26 شهیور) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. مهدی دارابی خواننده این گروه پس از اجرای قطعه اول و بدون اظهار نظری، «خنک شد دلت» را خواند و سپس گفت: از ته قلبم می‌گویم، دلم خنک شد این همه انرژی دیدم.

دارابی میان هر قطعه یکی از نوازنده‌های گروه خود را معرفی می‌کرد و با کمترین صحبتی، سراغ قطعه بعدی می‌رفت. پیام تونی ویولونیست، مشهورترین نوازنده گروه بود. رهبری ارکستر هم بر دوش کیان دارات نوازنده گیتار و بوزوکی قرار داشت. «یاد تو می افتم» سومین قطعه‌ای بود که در کنسرت هوروش اجرا شد و دارابی درباره آن گفت: این اولین ترک ما و در واقع نوستالژی هوروش است. هیچ موقع تا حالا انقدر با انرژی نخوانده بودم، ان‌شاءالله با هم تا آخر سال همین طور ادامه می‌دهیم.

«چشماتو ببند» اولین قطعه جدیدی بود که دارابی در اجرای خود رونمایی کرد. او سپس «ماه دلم» و «به کی پز می‌دی» را خواند. وی در ادامه، دومین قطعه جدید خود با مطلع «داری دور می‌شی و برف میاد» را رونمایی کرد و درباره آن اظهار داشت: کار جدیدم اولین شعر و ملودی است که اینچنین با جان و دلم ساخته‌ام، امیدوارم دوست داشته باشید. این قطعه با دو نوازی پیانو و ویلون اجرا شد.

«عاشقتم»، «فاصله نه»‌ و «آخر منو به باد داد» دیگر قطعاتی بود که دارابی خواند. «لیلی بی عشق» سومین قطعه جدید او بود که با این ترانه آغاز می‌شد: لیلی بی عشق، کجایی تنهام/

آخه به جونت بسته نفس‌هام/ کجای قصه گم شدی افتادی از پا؟ «کافیه اخم کنی تا جونم بره/ عمرمو بدجوری مدیونم بهت» چهارمین و آخرین قطعه جدیدی بود که در کنسرت شب گذشته هوروش بند اجرا شد.

پس از اجرای 8 قطعه قدیمی و 4 قطعه جدید، دارابی از مخاطبان پرسید «خنک شد دلت» را دوباره بخوانم یا «ماه دلم»؟ و البته هر دو قطعه را مجدداً اجرا کرد. تکراری بودن آهنگ‌های هوروش‌بند موجب شد عده‌ زیادی از مخاطبان سالن را ترک کنند. نکته دیگری که در کنسرت شب گذشته مشهود بود، خستگی در صدا و چهره‌ مهدی دارابی بود. او که از تجربه اندکی در برگزاری کنسرت برخوردار است، قطعات را پشت سر هم اجرا می‌کرد و این فشردگی در کنار تحریرهایی که می‌زد، فشار زیادی روی حنجره‌اش ایجاد کرده بود.

«هوروش بند» تا کنون آلبوم رسمی روانه بازار موسیقی نگرده و تنها هشت تک آهنگ در فواصل زمانی مختلف در فضای مجازی منتشر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید