چرا خرید آیفون های جدید اشتباه است؟

    کد خبر :106590

بی‌شک ویژگی‌های جدیدی نظیر سیستم تشخیص چهره Face ID و شارژ بی‌سیم از فیلتر‌های زیادی گذشته‌ تا به دست مشتری برسد با این‌همه باز این سوالات مطرح است که آیا سیستم تشخیص چهره در محیط‌های کم‌نور هم به خوبی کار می‌کند؟

به گزارش آی تی سان؛ بی‌شک ویژگی‌های جدیدی نظیر سیستم تشخیص چهره Face ID و شارژ بی‌سیم از فیلتر‌های زیادی گذشته‌ تا به دست مشتری برسد با این‌همه باز این سوالات مطرح است که آیا سیستم تشخیص چهره در محیط‌های کم‌نور هم به خوبی کار می‌کند؟ یا برای استفاده از شارژر بی‌سیم مجبورید قاب یا بند گریپ مورد علاقه خود را کنار بگذارید؟

۱. آی‌فون جدید، مشکلات جدید

بی‌شک ویژگی‌های جدیدی نظیر سیستم تشخیص چهره Face ID و شارژ بی‌سیم از فیلتر‌های زیادی گذشته‌ تا به دست مشتری برسد با این‌همه باز این سوالات مطرح است که آیا سیستم تشخیص چهره در محیط‌های کم‌نور هم به خوبی کار می‌کند؟ یا برای استفاده از شارژر بی‌سیم مجبورید قاب یا بند گریپ مورد علاقه خود را کنار بگذارید؟

۲. جک هدفون

اپل همچنان شجاعانه گوشی‌های آی‌فون X، آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس را بدون جک هدفون به بازار عرضه کرد. اگر آمادگی استفاده از هدفون بلوتوث را ندارید پس بهتر است دو دستی به آی‌فون 6 یا هر مدل دیگری که دارید بچسبید.

۳. پردازشگر پرسرعت‌تر بی‌معناست

این‌بار هم اپل از جدیدترین پردازشگر خود Bionic A11 می‌گوید که سریع‌تر است. مگر سرعت گوشی‌مان باید چقدر شود که راضی شویم؟ بی‌شک کمتر کسی می‌تواند از تراشه‌های سریع‌تر سود ببرد، به‌ویژه کسانی که به‌دنبال کار با واقعیت افزوده هستند. برای اغلب ما پردازشگر سریع‌تر می‌تواند آخرین گزینه برای تعویض گوشی باشد چرا که همین حالا هم آی‌فون‌های پر سرعتی در دست داریم.

۴. گوشی‌ قدیمی خود را نونوار کنید

اگر آی‌فون فعلی شما هیچ مشکلی ندارد اجازه ندهید صرفا دلزدگی شما را به پرداخت هزینه برای خرید یک گوشی جدید وسوسه کند. به جای این‌کار می‌توانید کاری کنید گوشی قدیمی‌تان نو شود؛ مثلا یک باتری جدید برایش بخرید یا قابش را عوض کنید. وقتی سیستم‌عامل iOS 11 را هم روی آن نصب کنید از ویژگی‌های تازه لذت خواهید برد.

۵. همین حالا می‌توانید شارژر بی‌سیم داشته باشید

شارژر بی‌سیم بالاخره از راه رسید! صاحبان گوشی‌های اندرویدی مدت‌هاست از این قابلیت برخوردارند. می‌توانید این قابلیت را تقریبا به تمام دستگاهای آی‌فون موجود هم اضافه کنید. علاوه‌بر این قاب‌سازان مدت‌ها است قاب‌هایی می‌سازند که قابلیت اتصال با کابل Lightning را دارد و در آن پد مجهز به استاندارد Qi جاسازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید