بر اساس اعلام سی ان ان، مصاحبه اختصاصی با حسن روحانی امشب پخش می شود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹
    کد خبر :106545

شبکه تلویزیونی سی ان ان با پخش نماهنگی تبلیغاتی از مصاحبه اختصاصی این شبکه آمریکایی با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این مصاحبه را امشب پخش می کند.

بر اساس اعلام سی ان ان، این مصاحبه اختصاصی قرار است ساعت 19 به وقت لندن برابر با 22 و 30 دقیقه به وقت تهران از این شبکه تلویزیونی آمریکایی پخش شود.
درهمین حال کریستین امانپور با قرار دادن این نماهنگ تبلیغاتی در حساب توییتری خود نوشت: درحالی که سرنوشت توافق ایران زیر سوال است و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نخستین حضور را در سازمان ملل در نیویورک (بعنوان رئیس جمهوری آمریکا) خواهد داشت، مصاحبه ای اختصاصی با رئیس جمهوری ایران داشته ام که روز دوشنبه پخش خواهد شد.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری ایران روز گذشته (یکشنبه) 26 شهریورماه برای شرکت در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شد.
رئیس جمهوری ایران شامگاه یکشنبه (شب گذشته) در جمع نخبگان و فرهیختگان ایرانی مقیم آمریکا گفت: هیچ گاه آغازگر نقض توافق بین المللی نخواهیم بود اما اگر طرف مقابل بخواهد برابر حقوق مردم ایران تجاوزگر باشد، حتما جمهوری اسلامی پاسخ مقتضی و مناسب خواهد داد.
درهمین حال شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (یکشنبه) برای شرکت در نشست درمجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شد. وی قرار است روز سه شنبه نخستین سخنرانی خود را بعنوان رئیس جمهوری آمریکا دراین مجمع ایراد کند و انتظار می رود کره شمالی محور مرکزی سخنان وی باشد، درهرحال جهان در انتظار شنیدن پیام سیاست خارجی وی است.
از سویی دیگر تارنمای خبری آمریکایی ‘واشنگتن اگزمینر’ در گزارشی نوشت: ترامپ در حالی برای اولین بار در نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد که شک و تردیدها در مورد نحوه چگونگی رسیدگی دولت وی به مسئله کره شمالی، آینده توافق هسته ای با ایران و بقای توافق نامه آب و هوایی پاریس وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید