شکایت پدر از خانم وکیل و همسرش

    کد خبر :106355

احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز، در رابطه با ادعای یک وکیل( از چهره های ثابت در تهیه خوراک ضد ایرانی رسانه های معاند) مبنی بر آزار و اذیت جنسی یک کودک توسط پدرش و عدم صدور دستور ممنوع الملاقاتی پدر کودک از سوی دادگاه با رد ادعاهای مطروحه، اقداماتی اینچنینی را با هدف سیاه‌نمایی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه دانست.

فاضلیان با بیان اینکه پرونده به دلیل اختلافات خانوادگی در دادگاه خانواده در حال رسیدگی است، گفت: از آنجایی که سن طفل کمتر از 7 سال است دادگاه مقرر کرده که پدر طفل در ایامی از هفته او را ملاقات کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه ادعای مطرح شده از سوی این فرد کذب محض است، ادامه داد: این وکیل بدون هیچ مستند شرعی و قانونی این ادعاها را مطرح کرده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه با بیان اینکه فرض بر این است که خانم وکیل این موارد را به منظور ایجاد مشکل در ملاقات پدر با طفل عنوان کرده است، افزود: در حال حاضر هیچ مرجع قانونی‌ این مطالب را تأیید نکرده و صرفاً در حد یک ادعا است.

فاضلیان با بیان اینکه ظاهرا این فرد مأموریتی جز سیاه‌نمایی ندارد، تصریح کرد: ادعای چنین مطالبی خلاف قانون و شرع است و این فرد بدون توجه به مسائل حقوقی در ارائه تصویری از جامعه سیاه نمایی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین با رد ادعای بازداشت مادربزرگ این کودک، افزود: این فرد چندین بار به دادگاه مراجعه کرده و از سوی همکاران قضایی به وی اعلام شده است که هیچ سمتی را در پرونده ندارد که این امر کاملاً قانونی است و فقط در حد تذکر بوده و بحث بازداشت نیز مطرح نبوده است.

فاضلیان همچنین در خصوص ادعای مطروحه مبنی بر آزار جنسی کودک توسط پدرش نیز با تکذیب این مطلب، اظهار کرد: ملاقات‌ها در محلی خاص و زیر نظر مرجع قضایی در دادگستری استان البرز با امکانات لازم انجام می‌شود.

این مقام قضایی در استان البرز در رابطه با صحت و سقم ادعای مطروحه بیان کرد: بررسی‌های لازم اولیه از سوی همکاران قضایی صورت گرفته و حتی پدر کودک جهت معاینات روانشناسی به متخصص معرفی شده و در معاینات بعمل آمده سلامت کامل رفتاری و روانی وی تایید شده است.

فاضلیان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نامبرده در همین رابطه شکایتی تحت عنوان افترا علیه وکیل مذکور و همسرش در دادسرای کرج مطرح کرده که موضوع تحت رسیدگی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید