برگزاری جلسه اشتغال‌زایی بانک‌ها در هفته اول خرداد

    کد خبر :10622

دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی با بیان اینکه، در هفته اول خرداد ماه جلسه‌ای درباره نقش سیستم بانکی در اشتغالزایی برگزار خواهد شد، گفت: نحوه محاسبه تراکنش‌های بانکی و تعیین طرف پرداخت کننده این کارمزدها از موارد مورد بحث در این جلسه بود.

محمد رضا جمشیدی، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز مدیران شبکه بانکی کشور، افزود: سیستم بانکی کشور درحال تهیه بیانیه انتقادی نسبت به اظهارات برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه، سردار ایوب سلیمانی، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی (ناجا) و محسن قادری، مدیرعامل شرکت شاپرک مهمانان ویژه این جلسه بودند، ادامه داد: در این جلسه توضیحاتی درباره نحوه محاسبه تراکنش‌های بانکی و تعیین طرف پرداخت کننده این کارمزدها ارائه شد.

دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی گفت: اما مسئله مهم مطرح شده در جلسه، اظهار نظرهای مطرح شده از سوی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است که کل سیستم بانکی را در تخلفات احتمالی در این سیستم شریک کردند.

جمشیدی ادامه داد: به طور حتم  این اظهارات توهینی آشکار به مجموعه سیستم بانکی کشور است زیرا بانک‌ها در تمامی شرایط اعم از تامین مالی پروژه‌های عمرانی، مترو و … سهیم هستند و اینگونه قضاوت‌ها درباره سیستم بانکی کشور نادرست است.

این مقام مسئول از تهیه بیانیه‌ای برای برائت از این اظهار نظرها خبر داد و افزود: این بیانیه تهیه و در معرض افکار عمومی منتشر خواهد شد.

وی درباره سایر موارد مطرح شده در این جلسه گفت: در قانون بودجه برخی وظایف بر عهده بانک‌ها گذاشته شده است که در این جلسه درباره این موارد بحث و گفتگو و مقرر شد این موضوع در هریک از بانک‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر دولتی ادامه داد: همچنین در این جلسه به دلیل لزوم همکاری و مشارکت بانک‌ها در بحث اشتغال، مقرر شد تا جلسه‌ای متشکل از مدیران عامل تمامی بانک‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی در هفته اول خرداد ماه در محل بانک پارسیان، با هدف مشارکت بانک‌ها در اشتغال‌زایی در کشور برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید