وزرای اطلاعات، علوم، خارجه و تعاون میهمان کمیسیون‌های مجلس

  • سیاسی
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱
    کد خبر :10551

وزرای اطلاعات، علوم، خارجه و تعاون در هفته جاری میهمان اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند.

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (17،19 و 20 اردیبهشت) به شرح زیر است.

** کمیسیون آموزش، تحقیقات

سه‌شنبه: (19 اردیبهشت) دعوت از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سؤالات چهار تن از نمایندگان و بررسی لایحه بازگشایی مدارس

** کمیسیون اجتماعی

سه‌شنبه(19 اردیبهشت) : بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس و همچنین دعوت از مسئولان پلیس فتا برای ارائه گزارش درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی در این حوزه، دعوت از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای بررسی مسائل و مشکلات ارجاعی به کمیسیون و ادامه بررسی طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی

** کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سه شنبه (19 اردیبهشت) جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون و همچنین ، دعوت از سید محمود علوی وزیر اطلاعات برای بررسی دو مورد سؤال مشترک از سوی نمایندگان و دعوت از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سؤالات 23 تن از نمایندگان، بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش.

** کمیسیون انرژی

سه‌شنبه(19 اردیبهشت): بازدید اعضای کمیسیون از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران و نشست با فعالان این حوزه

** کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

سه‌شنبه(19اردیبهشت) : بررسی عملکرد منابع و مصارف بودجه 95 با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادامه رسیدگی به جزئیات طرح تأمین اجتماعی همگانی.

** کمیسیون بهداشت

سه‌شنبه: (19 اردیبهشت) دعوت از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سؤالات حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان و استماع گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه 1394

** کمیسیون شوراها

سه‌شنبه: ادامه بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

** کمیسیون صنایع

سه‌شنبه: جلسات کارگروه‌های تشکیل شده در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شامل جلسه با وزارت صنعت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اتاق بازرگانی و کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی.

** کمیسیون عمران

سه‌شنبه: بررسی آخرین وضعیت بخش مسکن و ساختمان با دعوت از مدیرعامل بانک مسکن و مدیران دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران.

** کمیسیون فرهنگی

سه‌شنبه: بررسی لایحه اصلاح ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی به عنوان کمیسیون فرعی، و همچنین بررسی طرح انتخاب رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی جامعه هدف و بررسی اصلاح اساسنامه بنیاد شهید.

چهارشنبه(20 اردیبهشت)بازدید اعضای کمیسیون از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

** کمیسیون حقوقی و قضایی

روز سه‌شنبه: بررسی لایحه معاهده استرداد مجرمین بین دولت‌های ایران و اندونزی و همچنین لایحه معاهده معاضدت کیفری بین ایران و اندونزی و بررسی لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید