پراید همچنان بی‌کیفیت‌ترین است

براساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در اسفندماه ۹۵ در رده قیمتی ۲۵ میلیون تومانی خودروهای تیبا و انواع پراید همچنان تک ستاره هستند.

در اسفند ماه 1395 تعداد 72 هزار و 666 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 41 مدل خودرو در گروه سبک و 9 مدل در گروه سنگین می باشد.

گروه سبک:

بخش وانت: در بخش وانت، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاده کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

2- بخش سواری :

در بخش سواری، خودروهای نیومزدا 3 ، گرند ویتارا، کیا سراتو و ساندرو با اخذ 4 ستاده کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. براساس این گزارش خودروهای پر فروش بازار مانند تیبا، انواع پراید که حدود قیمتی 25 میلیون تومان را دارند همچنان تک ستاره هستند. در بخش خودروهای رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای پژو 405 خراسان، پژو پارس مازندران، سمند تبریز، پژو پارس شیراز، ام وی ام 110 و تیبا 2 هم تک ستاده شده اند.

جزئیات بیشتر کیفیت انواع خودروها در اسفند ماه 95 به شرح زیر است:

 

گروه سنگین:

بخش باری: در این بخش، خودروهای کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460، کشنده اسکانیا G410  و کشنده اسکانیا  R460  با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساحت داخل را در این ماه به خود اختصاص داند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید