حمله مورچه ها به نوزادهای دو قلو رها شده +عکس

    کد خبر :105385

صدای گریه از محوطه بیمارستان شنیده می‌شد، نوزاد‌های دو قلو در یک پتو پیچیده شده و در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند، دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و مورچه‌ها به صورت آنها هجوم برده بودند.

خواهر و برادر دو قلو تازه به دنیا آمده حال خوبی نداشتند و ساعت‌ها بود که شیر نخورده بودند.خبری از مادرشان نبود، هر چه بود خبر از بی قراری نوزادان بود.

صورت‌هایشان زرد شده بود و لباهایشان سیاه، انگار ساعت‌های زیادی بود که در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند؛ دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و تازه یک هفته از زمان تولدشان می‌گذشت.

نجمه بهاری مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهر آفرین در شهر بندرعباس در خصوص ر‌ها شدن دو نوزاد (خواهر و برادر) در محوطه بیمارستان، می‌گوید: چندی پیش برای پیگیری کار‌های روزمره و جهت پذیرش مددجو (مادر معتاد) به بیمارستانی در بندرعباس مراجعه کردم.

وی می افزاید: در محوطه بیمارستان صدایی نگاه مرا به خود جلب کرد و وقتی دقت کردم متوجه شدم که صدا از کنار سطل زباله‌ای در محوطه بیمارستان می‌آید.

بهاری می افزاید: واقعا تاسف بار بود، دو نوزاد متولد شده (دختروپسر) با معصومیت تمام لای پتو در کارتن گوشه‌ای از پارکینگ عمومی و در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. با همکاری پرستاران بیمارستان، نوزادان به سرعت به بخش منتقل شدند و اقدامات درمانی برای احیاء دو نوزاد آغاز شد. در ادامه مشخص شد که نوزادن متولد شده دو قلو هستند از بیمارستان دیگری به این بیمارستان منتقل شدند و حدود 7 الی 8 ساعت در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند.

وی با بیان اینکه “متاسفانه مورچه‌های اطرف زباله به مژه‌ها و ابرو‌های دو نوزاد صدمه زده بودند” می‌گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان، محل تولد دو قلو‌ها مشخص شد و متوجه شدیم که پدر و مادر نوزادان از اقشار ضعیف نبوده‌اند و بنا به دلایل دیگری نوزادان خود را رها کرده بودند.

این مددکار اجتماعی می‌گوید: با تلاش صورت گرفته و همکاری دادستانی و سازمان بهزیستی، دو نوزاد به شیرخوارگاه منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید