سامسونگ با اعلام قیمت گلکسی نوت 8 در ایران، پیش فروش آن را آغاز کرد

    کد خبر :105276

شرکت سامسونگ با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از امروز ۲۵ شهریور ماه، پیش‌فروش جدیدترین پرچمدار خود را همراه با هدایایی ویژه آغاز می‌کند.
همکاری سامسونگ و دیجی‌کالا صرفاً مربوط به پیش خرید گلکسی نوت ۸ نیست و افرادی که در این طرح، موبایل جدید سامسونگ را خریداری کنند می‌توانند از سه کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی قابل استفاده در فروشگاه‌های آنلاین دیجی‌کالا، دیجی‌استایل و فیدیبو بهره بگیرند.

به گزارش نامه نیوز ، از سوی دیگر سامسونگ یک دکس استیشن (Dex Station) را نیز به پیش خرید کنندگان گلکسی نوت 8 هدیه می‌دهد که به ارمغان آورنده تجربه دسکتاپ با استفاده از مانیتور، ماوس و کیبورد است و تلفن همراه را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند.

سیم‌کارت یوسیم (Usim) همراه اول با ۲۰ گیگابایت اینترنت و همچنین پشتیبانی ویژه یا VIP سامسونگ از دیگر هدایای شرکت کره‌ای به اولین خریداران گلکسی نوت 8 خواهد بود. سازنده گلکسی نوت 8 خبر می‌دهد که پشتیبانی VIP، خدمات پس از فروش گسترده‌ای را به کاربران نوت 8 ارائه می‌کند که البته توضیح دقیقی در این رابطه داده نشده است.

پیش فروش گلکسی نوت 8 در فروشگاه دیجی‌کالا با ضمانت‌نامه «مایکروتل» یا «هماهنگ»، با قیمت ۳.۵۹۹.۰۰۰ تومان برای نمونه مجهز به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از امروز آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید