نهاوندیان: پرداخت‌های لحظه‌ای خیانت است

    کد خبر :105229

معاون اقتصادی رئیس جمهوری اصلاح ساختاری صندوق های بازنشستگی را از برنامه های دولت دوازدهم برشمرد و پرداخت های لحظه ای را بدون در نظر گرفتن عواقب آینده آن، خیانت دانست.

به گزارش بازتاب به نقل از ایرنا، «محمد نهاوندیان» روز شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در محل پژوهشگاه صنعت نفت به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، افزود: باید هر تصمیم و پرداختی در کشور با مطالعه دقیق عواقب و عوارض آن در آینده صورت گیرد تا مشکلات و عوارض تصمیم ها و پرداخت جامعه را با مشکل مواجه نکند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری رویکرد دولت دوازدهم را اصلاح ساختاری مشکلات دانست و یکی از راهکارهای این مهم را استفاده از تجربه بازنشستگان در نظام مدیریت کشور عنوان کرد.

نهاوندیان بر اندیشیدن به توازن به عنوان تکمیل کننده اعتدال تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به اعتدال باید درهمه بازارها به توازن و تعادل رسید.

وی خواستار پرهیز جدی از شعارهای لحظه ای و تصمیم های بدون پشتوانه بدون در نظر گرفتن عواقب آن شد و با بیان اینکه در مقطعی از کشور برخی با تقدس پنداری و سوءاستفاده از اسامی مقدس مکان هایی ایجاد کردند و اجازه نظارت بر آنها داده نشد، گفت: همین مکان ها بزرگ ترین سوءاستفاده ها را برای کشور به همراه داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید