هشدار به هموطنان؛ معرفی دوموسسه مالی غیرمجاز دیگر

    کد خبر :105162

«شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» فاقد مجوز از بانک مرکزی است، بر این اساس هموطنان گرامی از سپرده گذاری و یا هرگونه همکاری از جمله در اختیار قراردادن ملک به این موسسات خودداری کنند.

«شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» در قالب واحد‌های اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی، اغلب در استان های البرز و تهران ضمن نقض قوانین و مقررات ذیربط و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی به فعالیت اعتباری مبادرت می کنند که بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام های لازم را به منظور جلوگیری از گسترش فعالیت آنها به عمل آورده است.

بدین وسیله تاکید می شود، این شرکت های تعاونی، غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آنها نیز غیرقانونی است. از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این تعاونی های غیرمجاز از قبیل در اختیار‌گذاردن مِلک به منظور ایجاد شعبه، سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند. در غیر این‌صورت، بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این شرکت های تعاونی غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را ندارد.

ضمناً از هموطنان گرامی درخواست می شود قبل از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانی WWW.CBI.IR از فهرست بانک ها و موسسات اعتباری مجاز اطمینان یابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید