رحمانی‌فضلی: همه استانداران باید سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند/ تعدادی از استانداران تقاضای بازنشستگی کرده اند

  • سیاسی
  • شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۶
    کد خبر :105026

وزیر کشور با بیان اینکه استانداران باید توسعه گرا باشند گفت: همچنین استانداران باید سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را قبول داشته و آنها را اجرا کنند.
«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور صبح امروز در بدو ورود به شهر یاسوج در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا معیارها برای انتخاب استانداران تغییر پیدا کرده است یا خیر، اظهار داشت: معیارها تغییری نکرده است و البته با ارزیابی هایی که از عملکرد استانداران در طول چهار سال گذشته داشته ایم، اقدامات لازم را در انتخاب استانداران در دولت جدید انجام می دهیم.

به گزارش نامه نیوز، وی تأکید کرد: استانداران باید توسعه گرا باشند. همچنین باید سیاست ها و برنامه های دولت را قبول داشته باشند و نسبت به اجرای آن اهتمام بورزند.

وزیر کشور با بیان اینکه استانداران باید هماهنگی و تعامل داشته باشند و از تجربه کافی نیز بهره مند باشند، افزود: با جا به جایی هایی که در استان ها انجام می شود عمده تلاش ها این است که از استانداران موجود استفاده کنیم اما در برخی موارد نیز تعدادی از استانداران تقاضای بازنشستگی کرده اند و یا در نظر دارند در دستگاه های دیگر خدمت کنند که نسبت به جابه جایی آنها باید اقدام شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: هر که استاندار می شود باید در خدمت به مردم و تلاش در تحقق آرمان های انقلاب اهتمام ویژه به خرج دهد و هر چه در توان دارد به کار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید