مرگ پیرمرد ۷۰ ساله به دنبال شوخی عجیب با دو جوان

    کد خبر :104991

صبح روز گذشته پیرمرد ۷۰ ساله‌ای در بیمارستان فوت کرد که به گفته خانواده وی، شوخی عجیب وی و دو جوان به مرگ پیرمرد منجر شده است.

به گزارش تسنیم، ساعت 5 صبح روز گذشته (جمعه) از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فوت پیرمردی 69 ساله در بیمارستان به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد؛ با حضور مأمورین، اعضای خانواده متوفی با طرح شکایتی عنوان داشتند که متوفی به علت عوارض ناشی از ضربه و آسیب‌های وارد شده به مهره‌های گردنش فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات از اعضای خانواده متوفی به نام «منصور» (69 ساله) اطلاع پیدا کردند که تا دو ماه پیش، متوفی هر روز صبح در پارک کاجستان واقع در خیابان وفادار جنوبی به ورزش می‌پرداخته و به واسطه تردد زیاد در داخل پارک مذکور و شوخ طبعی که داشته، با افراد زیادی رابطه دوستانه داشته است.

بنا بر اظهارات خانواده متوفی، وی در روز پانزدهم تیرماه زمانیکه در پارک با دو جوان به نام‌های مهیار (24 ساله) و امیرمهدی (27 ساله) مشغول شوخی کردن بوده که این دو جوان اقدام به گرفتن دست و پای متوفی کرده و در ادامه در حین تاب دادن او را به زمین انداخته‌اند که همین کار آنها باعث آسیب دیدگی شدید متوفی از ناحیه گردن شده و از آن تاریخ تاکنون اقدامات درمانی متعددی بر روی مهره‌های گردنش صورت گرفته که نهایتا در ساعت 5 صبح روز جمعه پس از انجام عمل جراحی و در داخل بیمارستان فوت کرده است.

با طرح شکایت خانواده متوفی از مهیار و امیرمهدی، هر دو نفر آنها در ساعت 9 شب روز جمعه در محل سکونتشان در خیابان وفادار جنوبی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند؛ مهیار و امیرمهدی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آسیب رساندن به متوفی شده اما در ادامه، با بیان حقیقت عنوان داشتند که روز پانزدهم تیر ماه به قصد شوخی با متوفی، او را تاب داده و به زمین انداخته‌اند!

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: جسد متوفی جهت تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده؛ متهمین پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید