دفاتر ستاد مردمی رویش انقلاب در سراسر کشور راه اندازی می شود

  • سیاسی
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
    کد خبر :10476

رئیس ستاد مردمی رویش های انقلاب با اشاره به اینکه ستاد رویش های انقلاب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از محمدباقر قالیباف حمایت می کند، اظهار کرد: تلاش می شود در هفته جاری در 10 استان و تا 25 اردیبهشت ماه نیز دفاتر این ستاد در تمام استان ها فعال شوند.

امیرمیثم نیکفر روز شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه قالیباف می تواند از مدیریت انقلابی و جوانان دفاع کند، گفت: با توجه به مشکلات این دولت، معتقدیم فعالیت آن نباید ادامه پیدا کند.
به گفته وی دولت کنونی از احساسات اصلاح طلبان سوءاستفاده می کند چرا که بسیاری از اصلاح طلبان خواستار پخش ربنای شجریان و رفع حصر هستند.
رئیس ستاد مردمی رویش های انقلاب با اشاره به اینکه دست روحانی خالی است، گفت: اگر اهل تسنن سهمی در دولت فعلی ندارند، مقصر روحانی است.
وی یادآور شد: رئیسی و قالیباف در جریان مناظره روز گذشته انتقاداتی را نسبت به دولت یازدهم مطرح کردند اما پاسخ آنها این بود که شما نمی فهمید.
نیکفر اظهار کرد: اقای روحانی که حقوقدان هستند چرا مذاکراتی را در سعدآباد انجام دادند و بعدها متوجه شدند به ضرر کشور است.
وی نبود مدیریت انقلابی را به عنوان یکی از معضلات کنونی کشور دانست و گفت: زمانی که انقلاب پیروز شد نتوانست وارد عرصه سیاست شود.
وی ورود انقلاب به عرصه سیاست، فرهنگ و اقتصاد را نیاز جامعه و یک ضرورت دانست و گفت: کارنامه قالیباف نشان می دهد وی می تواند تفکر انقلابی را وارد مدیریت کند.
وی افزود: قالیباف جوان ترین نامزد انتخابات است و در جنگ، نیروی هوایی سپاه، قرارگاه خاتم الانبیاء، نیروی انتظامی و شهرداری تهران آزمون خود را پس داده است.
رئیس ستاد رویش‌های انقلاب در ادامه انتقاداتی را علیه دولت یازدهم مطرح کرد و افزود: کسانی که با امید به رونق سیاسی و اشتغال به روحانی رأی دادند، بعد از چهار سال مشاهده کردند وعده های وی عملی نشده است.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم به اندازه تمامی دوران انقلاب نقدینگی ایجاد شد، گفت: این نقدینگی به دست تولیدکنندگان نرسید و در بانک ها محبوس شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید