عاملان حادثه تروریستی ناصریه شناسایی شوند

  • سیاسی
  • جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
    کد خبر :104370

نماینده شرق هرمزگان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی ناصریه عراق را تسلیت گفتند و خواستار شناسایی عاملان این حادثه شدند.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی ذوالقدر و سیده فاطمه ذوالقدر آمده است:

 

 

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

“وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومَاً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانَاً”

در آستانه ماه محرم، ماه خون و ماه شهادت فرزند رسول خدا، امام حسین علیه السلام، شاهد شهادت مظلومانه و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیر و زائران عتبات عالیات در انفجار انتحاری – تروریستی ناصریه عراق هستیم این ضایعه عظیم موجب تاثر عمیق و اندوه ملت عظیم الشان ایران گردید.

این حادثه تاسف بار را به ملت بزرگ ایران اسلامی، بالاخص مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان رودان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان و بستگان‌شان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماییم.

بر خود لازم می‌دانیم شهادت نونهال ۱۰ ساله رودانی شهید محمد یاسین روشی را به خانواده این عزیز و مردم شهرستان رودان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار رضوان الهی را مسئلت داریم.

ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام امیدواریم روح این عزیز با شهدای کربلا محشور گردد.

اینجانبان ضمن محکوم نمودن این اقدام کور تروریستی از مسئولین ایرانی و کشور دوست و برادر عراق می خواهیم تا ضمن شناسایی عوامل تروریستی – تکفیری، با آنان برخورد نموده و به سزای عمل ننگین شان برسانند و از خداوند نیز نابودی و ریشه‌کن شدن دشمنان امت مسلمان را خواستاریم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید