گپ زدن وزیر ارتباطات با یک توییت!

    کد خبر :104135

وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اخیرا تصمیم به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بومی و حمایت از آنها گرفته که همین منجر به دعوت از وی برای عضویت در شبکه‌ای با ۶۰۰ هزار عضو شد و وی هم پذیرفت.

محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید روز گذشته خود از سومین لیگ بازیهای رایانه‌ای در برج میلاد، با تأکید بر اینکه از این پس تلاش می‌کنم تا حضور فعالتری در شبکه‌های اجتماعی داخلی داشته باشم، اظهار کرد: ارتباط با کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی داخلی در حال انجام است.

وی افزود: از روز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی داخلی همچون سروش، بیسفون، کلوب و تبیان صفحه رسمی خود را باز کردم تا با استفاده از این شبکه‌های اجتماعی، حمایتم را از آنها اعلام کنم و طبیعتا حضور فعالی در آنها خواهم داشت.

آذری جهرمی خاطر نشان کرد: در این شبکه‌های اجتماعی داخلی که جدیدا عضو شده‌ام به طور قطع پاسخگوی سوالات و نظرات مردم خواهم بود و امیدواریم در آینده اکثر این پاسخها در سرویسهای داخلی صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، آذری جهرمی در حالی عضو این شبکه‌ها شده است که به غیر از آنها نیز پیام‌رسانها و شبکه‌های اجتماعی بومی دیگری نیز در کشور هستند که علاقمند به حضور وزیر و ایجاد صفحه رسمی برای او هستند.

با این حال به نظر می‌رسد که دیدگاه این وزیر جوان نسبت به حمایت از کلیه شبکه‌های داخلی یکسان باشد زیرا پس از انتشار خبر عضویت وی در سروش، بیسفون، کلوب و تبیان، یکی دیگر از دارندگان شبکه‌های پیام‌رسان بومی طی توییتی، وی را دعوت به عضویت در این شبکه کرد که آذری جهرمی نیز از آن استقبال کرد.

متن توییت و پاسخ جهرمی به شرح تصویر زیر است:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید