آخرین صحبت‌های قاتل شهید نیروی انتظامی قبل از هلاکت

    کد خبر :104002

قاتل شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد قبل از کشته شدن در کوی آزادگان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه کلیپ 2 دقیقه و 14 ثانیه‌ای از خود منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا، ” کوروش پورسیامک” جوان حدود 25 ساله ای که در روز هیجدهم شهریورماه 1396 در روستای شامبراکان گچساران، سروان “سیدعبدالخالق فرزادیان” رئیس پلیس دایره جنائی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را به شهادت رسانده بود با انتشار کلیپی در فضای مجازی تاکید کرده است که هیچ نقشی در سرقت و کشتن 2 نفر از طلافروشان شهرستان گچساران نداشته است.

پدر و پسر طلافروشی در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در روز هفتم شهریورماه 1395 در ساعت 17 در یک سرقت مسلحانه توسط سارقان ناشناسی به قتل رسیدند.

متن کامل سخنان ” کورش پورسیامک ” در کلیپ منتشره را می خوانید:

کورش پورسیامک هستم از روستای شامبراکان طایفه بابکان، به استحضار همه مسئولان قضایی، نظامی، امنیتی و همه همشهریانم در سراسر ایران عزیز می رسانم که اینجانب در رابطه با سرقت از طلافروشی گچساران و قتل 2 نفر از همشهریان‌مان که باعث ناراحتی همه شد هیچگونه اطلاعی ندارم و روز حادثه در روستای شامبراکان بودم که یک روز بعد از زبان مردم شنیدم که این عمل ناپسند و وحشیانه رخ داده. اکنون از شما مسئولان محترم خواهشمندم برای رضای خدا و پایمال نشدن خوان آن 2 نفر برای کمک به من مجرم سابقه دار هرگز گناه و جرم را به شخص دیگری نسبت ندهید و ناتوانی و ضعف مدیریتی خودتان را با این کار توجیه نکنید.

همه شما زن و فرزند دارید و بترسید از عذاب خداوند و وقتی نمی‌توانید امنیت شهر را برقرار کنید هراتفاقی که می افتد نگوئید کار کورش پورسیامک بوده است.

باز عرض می‌کنم اگرچه بنده قبلا جرم هایی کرده‌ام که در شآن یک انسان نبوده اما خدا را شاهد می‌گیرم که اگر تمام دنیا را به نامم سند بزنند حاضر به ریخت خون یک نفر نبوده و نیستم و بعد از اشتباه شیراز هرگز خطایی نکرده ام و همانطور که اطلاع دارید هرگز در استان خودم خلافی نکرده ام و باز خواهش می‌کنم از مسئولان عزیز وقتی نمی‌توانیدامنیت شهر را برقرار کنید ناامنی‌ها را نیندازید گردن یک نفر مجرم سابقه‌دار که نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

ای کاش اشتباهات گذشته را نمی کردم تا اکنون برای امنیت شهرم جان برکف می شدم، والسلام.

به امید روزی که شهرم گچساران همچون زادگاهم شامبراکان و ایلم بابکان سرشار از شادی و برادری و برابری شود.

کورش پورسیامک هستم، اهل خون و خون ریزی نیستم، نیستم و نیستم…

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید