رژیم صهیونیستی مستقیما برای کشتار مسلمانان ‌میانمار سلاح ارسال می‌کند‌

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۲۷
    کد خبر :103798

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مستقیما برای کشتار مسلمانان در میانمار سلاح ارسال می‌کند، گفت: سپاه آمادگی هر نوع اقدام بشردوستانه به مسلمانان میانمار را دارد.

حجت‌الاسلام علی سعیدی ‌چهارشنبه شب در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ضمن اشاره به نزدیکی به ایام حماسه حسینی اظهار داشت: فضایی که روحانیت باید زمینه عاشورایی مردم با فلسفه عاشورا و چرایی این حماسه آشنا کنند.

وی ضمن اشاره به نقش روحانیت در طول بیش از هزار سال غیبت امام زمان (عج) افزود: روحانیت در پاسداری از شریعت، حریم اهل بیت (ع)، مبانی تشیع و حفظ میراث گران‌سنگ بعثت نقش به سزایی داشتند.

سعیدی ضمن اشاره به نقش ملا‌علی کنی، شهید شیخ فضل الله نوری، نقش میرزای شیرازی در جنبش تنباکو، آیت‌الله کاشانی و شخصیت‌های علمی همچون شهید آیت‌الله مطهری، صدر و غیره در حوادث مختلف خاطرنشان کرد: روحانیون همواره با اندیشه‌های لیبرالیستی و ناسیونالیستی مقابله می‌کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زمینه به بار نشستن تلاش‌های تمامی علما و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند، تصریح کرد: امروز شاهد ایفای نقش انقلاب در سطح ایران و حتی منطقه و بین‌الملل هستیم زیرا این انقلاب توانسته فرهنگ بسیجی را به منطقه منتقل کند و امروز در سوریه چیزی را می‌بینیم که به معجزه شبیه است.

نماینده ولی فقیه در ‌سپاه پاسداران ضمن اشاره به عدم کامیابی آمریکا از جدا کردن سوریه از جبهه مقاومت و سقوط این کشور ابراز داشت: آمریکاییان با لشکرکشی به عراق نیز نتوانستند کاری را از پیش ببرند و این اتفاق به نقش بالنده انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

سعیدی با اشاره به شکل‌گیری بسیج اساتید حوزه‌های علمیه بیان کرد: بسیج اساتید حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان و تهران تاکنون شکل گرفته و اصولا انقلاب از حوزه علمیه نشأت گرفت و بقای انقلاب نیز باید توسط حوزه علمیه پشتیبانی شود و رهبر انقلاب اسلامی نیز تعابیری همچون حوزه و طلبه انقلابی به کار بردند.

وی رهبری الهی را یکی از پایه‌های استواری انقلاب دانست و اذعان داشت: شریعت و دین مبین اسلام و مردم به عنوان قائده این نظام از دیگر پایه‌های استواری انقلاب اسلامی است و حوزه‌های علمیه و علما در پشتیبانی معنوی این مهم نقش به‌سزایی داشتند.

نماینده ولی فقیه ‌در سپاه پاسداران ضمن اشاره به فاجعه اسفبار میانمار تأکید کرد: استعمار، کینه انگلستان و اسلام‌هراسی عواملی است که موجب این جنایات شده‌ در حالی که میانمار بالغ بر 30 نوع اقلیت دینی دارد و تنها مسلمانان به چنین وضعی گرفتار شدند و رژیم صهیونیستی مستقیما به آنان سلاح می‌دهد.

سعیدی با رد تبلیغاتی همچون جنگ بین بوداییان و مسلمانان در میانمار عنوان کرد: افرادی که به جنگ مسلمانان در میانمار رفتند اگر چه از نظر مذهب بودایی هستند اما ارتش و نیروهای دولتی این جنایات را انجام می‌دهد و بحث مذهبی نیست و لذا سپاه در صورت مهیا شدن کمک‌رسانی اقدامات لازم به جهت ارائه خدمات بشر دوستانه را ارائه می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید