اکران فیلم های جدید در کدام سینماها؟

    کد خبر :103658

فیلم‌های «ملی و راه‌های نرفته‌اش» و «دریاچه ماهی» به اکران سینماها اضافه شد و آغاز اکران فیلم‌ها با طرح نیم‌بهاء همراه شد.

2فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» و «دریاچه ماهی» با تصمیم شورای صنفی نمایش از صبح امروز در سینماها اکران شد. فیلم «ملی و…» در گروه کورش و فیلم «دریاچه ماهی» در گروه آزاد اکران شدند.

فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ملت،چارسو، زندگی، اریکه ایرانیان، جوان، ماندانا، ایران، موزه سینما، ارگ، آفریقا، راگا، پیروزی، تیراژه، کیان، گالری سمرقند، بهمن، پارس، سپیده، فردوسی، هویزه، عصر جدید و کارون به نمایش درآمده است.

فیلم داستان ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه‌ ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

در این فیلم میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌خواه، ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری حضور دارند.

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی در گروه آزاد اکران شد. این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، جوان و شاهد به نمایش درآمده است این فیلم«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود.

در این فیلم نادر فلاح، ستاره اسکندری، افشین هاشمی، حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، لاله اسکندری، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده به ایفای نقش می ‌پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید