اسرائیل: جنگ آتی به یکسره شدن کار حزب‌الله می‌انجامد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱
    کد خبر :103436

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با حضور در رزمایش ارتش این رژیم اعلام کرد، جنگ احتمالی با حزب‌الله به نفع اسرائیل خواهد بود. رئیس رژیم صهیونیستی نیز این جنگ احتمالی را متفاوت با جنگ‌های قبلی پیش‌بینی کرده است.

الیوم السابع گزارش داد: آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در آموزش‌های ارتش اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله که از هفته پیش شروع شده و بزرگترین آموزش نظامی اسرائیلی از ۲۰ سال پیش تاکنون است، حضور یافتند و لیبرمن اعلام کرد که جنگ احتمالی آتی با حزب‌الله به نفع اسرائیل تمام خواهد شد.

به گزارش نامه نیوز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این بازدید نظامی مدعی شده که جنگ آتی، “جنگ یکسره کردن کار دشمن” خواهد بود و با جنگ‌های پیشین تفاوت چشمگیر خواهد داشت.

رئیس رژیم صهیونیستی نیز پیش‌بینی کرد که ماهیت جنگ احتمالی از لحاظ ماهیت دشمنی که ارتش اسرائیل با آن خواهد جنگید و نیز ماموریت‌هایی که اسرائیل در این جنگ برعهده خواهد داشت، کاملا با جنگ قبلی متفاوت باشد.

وی با اشاره به توان ارتش اسرائیل گفت، آموزش‌های کنونی رکنی حیاتی برای مقابله با تهدیدات در شمال سرزمین‌های اشغالی است.

وی افزود، این آموزش‌ها میزان آمادگی نیروهای مسلح اسرائیل را در مقابله با هرگونه تجاوز علیه اسرائیل منعکس می‌سازد.

آموزش‌های کنونی ارتش اسرائیل با تکیه بر اطلاعاتی است که اسرائیل از نظارت بر عملیات حزب‌الله در سوریه به دست آورده و شامل انتقال سربازان این رژیم از مرحله رزمایش‌های دفاعی به مرحله پیاده‌سازی عملیات هجومی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید