وزیران راه و جهاد کشاورزی عضو شورای پول و اعتبار شدند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۱۲
    کد خبر :103377

با تصویب هیات دولت وزیران راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برای عضویت در شورای پول و اعتبار و همچنین وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت برای عضویت در مجمع عمومی بانک مرکزی تعیین شدند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز هیأت دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری تشکیل شد همچنین استانداران پیشنهادی هفت استان کشور از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
بر این اساس فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمدمهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز منصوب شدند.
هیأت وزیران همچنین از زحمات و خدمات استانداران پیشین تشکر کرد.

** ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و پسماند پرتوزا پیوست
هیأت وزیران در قالب تقدیم یک لایحه به مجلس شورای اسلامی، با الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا موافقت کرد.
از جمله اهداف مورد توافق در این کنوانسیون عبارتند از برقراری سطح بالایی از ایمنی جهانی در مدیریت سوخت مصرف شده و پسماند پرتوزا از طریق افزایش اقدامات ملی و همکاری‌های بین‌المللی، از جمله همکاری فنی مرتبط با ایمنی.

** دولت لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری را بررسی کرد
اعضای دولت در ادامه جلسه، به بحث و بررسی درخصوص لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری و گزارش سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این خصوص پرداخته و تعدادی از مواد آن را به تصویب رساندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید