آخرین خبرها از مسابقه تلویزیونی «ضد گلوله»

    کد خبر :103018

یکی از صدابرداران مستند مسابقه «ضدگلوله» با اشاره به اینکه ضبط آن دوباره از ۱۵ مهر ماه شروع می شود از سختی های این مسابقه سخن گفت.

قادر قادری صدابردار با اشاره به صدابرداری و صداگذاری مسابقه تلویزیونی «ضد گلوله» بیان کرد: من یکی از صدابرداران این مجموعه هستم و به علت اینکه پروداکشن سنگینی داشت، گروه صدابردار و صداگذار مجموعه با هم هفت نفر هستیم.

وی ادامه داد: این کار به لحاظ تولید سنگین است چون ما همزمان حدود ۱۵ کانال صدا و به تعداد شرکت کننده ها میکروفن هایی برای ثبت و ضبط صدا داریم چراکه هر نفر میکروفن مخصوص به خود را دارد، حرف می زند و اعضای گروه ها با هم کل کل می کنند.

این صدابردار با اشاره به ضبط صدای همه شرکت کننده ها عنوان کرد: ضبط این صداها در کنار هم کار را مشکل می کند اما خوشبختانه تاکنون ما در این مسابقه بدون مشکل کارمان را ضبط کرده ایم.

صدابردار «ضد گلوله» درباره این مجموعه و کار در آن اظهار کرد: ضبط «ضد گلوله» دوباره از ۱۵ مهر شروع می شود و تا هفتم آبان ادامه دارد و فینال کار ما از اوایل آذر آغاز می شود.

وی در بخش دیگر درباره مقایسه صدابرداری مدیوم های مختلف عنوان کرد: صدابرداری مدیوم های مختلف با یکدیگر متفاوت است و گاهی نویزهایی هست که نمی توان آنها را حذف کرد به این دلیل که ما چندان استودیویی کار نمی کنیم و صداهای بسیاری طبعا وجود دارد که ما نمی خواهیم.

قادری در پایان گفت: با این همه این مسایل به سابقه خود صدابردار ارتباط دارد و تجربه ای که از سر گذرانده است و اینکه چطور می تواند این مشکلات را با توجه به امکانات موجود حل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید